2017/10/21

TUSZ RIMMEL EXTRA SUPER LASH | PODKŁAD MAYBELLINE AFFINITONE

W grudniu zeszłego roku nabyłam podkład od Maybelline, natomiast maskarę od Rimmel testuję od sierpnia. Czas testów obu produktów uznaje za zamknięty. Mam już pewną opine wyrobioną na temat tych produktów, którą podzielę się z wami w tym wpisie. Jak więc oba produkty się sprawdziły? Czy są tak dobre, jak mówią o nich w reklamach?

RIMMEL EXTRA SUPER LASH

O MARCE
"Marka Rimmel to przede wszystkim zabawa makijażem i kolorami." W jej ofercie znajdziemy wiele wysoko jakościowych kosmetyków, takich jak szminki, podkłady, błyszczyki, lakiery do paznokci czy tusze do rzęs. Według firmy pomogą nam one szybko zmienić nasz look, aby zawsze wyglądać świetnie, nie zależnie od okazji.
O PRODUKCIE
Producent informuje nas iż tusz EXTRA SUPER LASH BLACK ma lekką , hydrożelową formułę dzięki, której możemy dokładać kolejne jej warstwy do uzyskania wymarzonego efektu. Posiada również uniwersalną szczoteczkę, która umożliwia nam równomierne rozprowadzenie maskary, bez efektu grudek i posklejanych rzęs. Podobno jest wzbogacona o witaminę E. Rimmel wiele obiecuje jednak jak sprawdza się w rzeczywistości?

ZALETY 
+ opakowanie nie brudzi się
+ cena (według mnie jest adekwatna do produktu)
+ wydłuża rzęsy
+ nie skleja rzęs przy jednej, dwóch warstwach
+ nie osypuje się
+ nie odbija się na górnej powiece
+ posiada całkiem dobrą szczoteczke
+ głęboka czerń

WADY
- nie pogrubia rzęs
- minimalnie skleja rzęsy po nałożeniu więcej niż dwóch warstw

MOJA OPINIA
Tusz trafił w moje ręce przypadkowo, bo z promocyjnej półki. Nabyłam go za naprawdę bardzo niską cenę. Słyszałam wiele złych opinii o maskarach od Rimmel iż sklejają rzęsy, jednak ta plotka w tym przypadku okazała się nieprawdziwa i bardzo się polubiliśmy. Mimo że nie pogrubia rzęs i nie spełnia według mnie obietnicy iż można nieskończenie wiele jego warstw nakładać, według mnie jest to produkt bardzo dobry i chętnie sięgnę jeszcze kiedyś po niego. 

CENA
W drogerii Rossmann maskara kosztuje 22,99 zł, natomiast ja nabyłam ją na promocji w zestawie z lakierem do paznokci za ok 9 zł. 

MAYBELLINE ANFFITONE

O MARCE
"Marka Maybelline New York stała się numerem jeden wśród firm kosmetycznych w Ameryce."  Czerpie ona inspiracje z trendów, które pojawiają się na pokazach mody. Zachęca kobiety do odkrywania swoich własnych propozycji makijażu jak i czerpania inspiracji. Oferuje kosmetyki kolorowe o zaawansowanych formułach oraz szeroki wybór lakierów do paznokci. "Kosmetyki pomagają kobietom podkreślić ich naturalne piękno. Może to jej urok. Może to Maybelline."

O PRODUKCIE
Producent produktu przekonuje nas iż formuła podkład kryjącego zawiera olejek arganowy, który sprawi, że nawilży, upiększy oraz nada efekt świeżej, promiennej i wypoczętej cery. Świetnie dopasowuje się do odcienia naszej skóry bez efektu maski oraz sprawdzi się przy każdym jej rodzaju, a szczególnie przy wysuszonej. Jak jednak sprawdza się u mnie? 

ZALETY 
+ opakowanie nie brudzi się i jest poręczne
+ nie wylewa się 
+ dobre krycie
+ nie wysusza skóry
+ spory wybór odcieni (8)
+ cena
+ dopasowanie do skóry
+ dobrze się go rozprowadza
+ lekka formuła
+ trwałość

WADY
- brak matowego efektu (chyba, że użyjemy dodatkowo pudru)
- lekko chemiczny zapach 

KOLORY
Posiadam kolor 14 CREAMY BEIGE. Niżej zdjęcie jak prezentuje się na skórze oraz inne propozycje odcieni od Maybelline.
LIGHT SANDBEIGE 03| OPAL ROSE 09| CREAM BEIGE 14| VANILLA ROSE 16| ROSE BEIGE 17| NATURAL ROSE 18| GOLDEN BEIGE 24| SUN BEIGE 30

MOJA OPINIA
Dla mnie podkład AFFINITONE jest jak na razie najlepszy, jaki miałam w swojej kosmetyczce. Choć nie używałam go często od czasu jego zakupu, bo jestem zwolenniczką kremu BB, to jednak ostatnio jakoś chętniej po niego sięgam. Być może dlatego, że przekonało mnie do niego krycie oraz formuła, która jest lepsza od wspomnianej wyżej "mojej alternatywy". Dużym minusem jest brak matowego efektu, jednak pudrem wszystko można naprawić. Czy jeszcze kiedyś po niego sięgnę? Myślę, że tak, i ze względu dobrej ceny i trwałości. Na nim jednak nie przystaje, zamierzam testować różne podkłady, różnych marek.
CENA
W drogerii Rossmann koszt podkładu wynosi 28,99 zł. Ja nabyłam go za ok 17 zł. 


24 komentarze:

  1. Używałam tego podkładu już jakiś czas temu i właśnie mam zamiar do niego wrócić, bo na prawdę sprawdzał się nieźle ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego podkladu jakis czas i bylam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący podkład, ale wydaje mi się, że dla mnie nawet najjaśniejszy ton byłby za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. z reguły używam tylko kosmetyków loreal, ale fajnie że polecasz ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Rimmel - tylko z tej marki kupuję maskary. ;)
    Faktycznie korzystna cena. Szkoda było nie wykorzystać takiej okazji.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam cene to sama nie wierzyłam że taka promocja :)

      Usuń
  6. O uwielbiam ten podkład, polecam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład jest rozświetlający, więc matu nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja, ale wiadomo, że podkład matowy trochę zawsze lepszy.

      Usuń
  8. Mam ten podkład i szczerze mówią nie wyczułam chemicznego zapachu ;o Muszę się temu przyjrzeć :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie szukam dobrego tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować ten od Rimmela. Myślę, że nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  10. Kupiłam ten kolor podkładu i okazał się dla mnie za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może lepiej sprawdził by się inny, jaśniejszy odcień :)

      Usuń
  11. Maskarę posiadam i nie narzekam. A podkład z firmy Avon tylko tam mają bardzo jasne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie ten tusz to bubel,nie sprawdził się wogóle :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz bardzo mnie zaciekawił :)
    Lubię ten podkład, ma fajne właściwości.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad tym podkładem, ciekawa jestem czy będzie dla mnie dobry odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie byłam w pełni zadowolona z niego ale moja mama tylko taki kupuje wiec chyba zależy od cery.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tuszu nie znam, a z podkladem się nie polubiłam. Był dla mnie zbyt suchy na twarzy.

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)