2017/10/14

JESIENNA ELEGANCJA | NIE REZYGNUJ Z SUKIENEK!

Jesień do czas w którym sięgamy przede wszystkim po gruby sweter, ciepłe dżinsy i szalik. Zapomniane przez nas sukienki leżą gdzieś na dnie naszej szafy. Większość z nas stawia na wygodę, gdy jest zimniej. Jednak kto powiedział, że w sukience nie możemy czuć się komfortowo nawet podczas tej chłodniejszej pory roku. Są one przecież ważną częścią kobiecej garderoby.

Pogoda teraz jest ciekawa, bo zmienna i niespodziewana. Raz na niebie widnieje ciepłe słońce, raz przykryte jest deszczowymi chmurami. W rześki poranek spoglądasz do szafy i w myślach pojawia ci się pytanie: Co ja mam na siebie włożyć? Dziewczyno, odłóż te spodnie i sweterek z powrotem na półkę! Zapewne miałaś to samo na sobie wczoraj. Chwyć sukienkę w jesiennej barwie. Podążaj za modą matki natury. Daj się ponieść i posłuchaj wiatru który ciągnie za sobą masę kolorowych liści. Co wybierzesz? Złocistego klona, a może czerwonego dęba? 
Dziś wybrałam bordowo-różową sukienkę jako podstawowy element stylizacji. Według mnie świetnie pasuje do jesiennego klimatu, a zarazem lekko się wyróżnia. Do niej najlepiej sprawdzi się czarny, elegancki zapinany płaszczyk, w moim przypadku na zamek lub guziki  Nie zapomnijmy o wyższych butach, które dodadzą nam kobiecości. W tej sytuacji wybrałam sznurowane botki na obcasie. Biały szalik w delikatną kratkę doda outfitowi kontrastu.
Świetnymi dodatkami dopełniającymi nasz look może być kapelusz lub skórzane rękawiczki, które podkreślą nasz oryginalny styl. Czarna shoperka najlepiej sprawdzi się jako torebka.

Ta jesienna, elegancka i wygodna stylizacja jest na tyle uniwersalna iż pasuje na każdą okazje czy to wyjście na miasto, czy do teatru.
Nie zależnie od pogody i okazji zawsze jest dobra pora, aby z szafy wyciągnąć naszą ulubioną sukienkę. NIE REZYGNUJMY Z NIEJ szczególnie teraz, kiedy to wokół nas pełno kolorów. 

Nie masz idealnej sukienki na jesień ?
Na sklepowych półkach pełno ich, w barwy bardzo modny tej jesieni. Musztardowe, bordowe, ciemno-zielone czy brązowe w różnych fasonach czekają na nabywców. Na pewno znajdziesz coś dla siebie.
Sukienka - House - 30 zł
Buty - Sinsay - 100 zł
Torebka - Cropp - 40 zł
Szalik - Sinsay - 15 zł
Rękawiczki - Sinsay - 25 zł
Kapelusz - Sinsay - 40 zł
Płaszcz - nieznane

35 komentarzy:

  1. Wow, bardzo mi się podoba to jak wyglądasz :) Ja lubię jesień właśnie, dlatego ze można podczas niej nosić ciepłe swetry i grube ubrania. One przecież tez mogą ładnie wyglądać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Oczywiście, że również ładnie wyglądają jesienią swetry jak i sukienki.

      Usuń
  2. Częściej noszę spodnie lub wygodne dresy, ale sukienki bardzo lubię. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paradoksalnie jesień kojarzy mi się właśnie z sukienkami (nie ma przynajmniej dylematu co z rajstopami) :) Fajna stylizacja i boski kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się torebka, a sukienek nie lubię :P Noszę je od wielkiego święta właściwie

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna! Uwielbiam kapelusze i sukienki! Jesiennie, kobieco no i modnie! :)
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie jesienne stylizacje z kapeluszami i rękawiczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor ma ta sukienka <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i szal sa świetne! <3
    Obserwuję, zapraszam do mnie:
    https://georgievbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!Ja też ostatnio kupiłam sobie sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne są Twoje stylizacje :) Warto pamiętać o sukienkach i spódnicą jesienią. Często wtedy myślimy o grubych swetrach i z lenistwa wybieramy spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś jak ja zakładam na jesień spódnice, to ludzie się tak dziwnie na mnie patrzą.. ehh

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie sukienki na jesień :) Cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nie ważne jaka pora roku - nawet zimą nosze sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! A ja nie lubię jesieni haha

    Zapraszam do mnie:
    http://pod-lupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam się na kobiecej modzie, ale całość wygląda całkiem, całkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda ze słabe zdj bo nic nie widac

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię sukienki! Mam nawet taką podobną do twojej i ją uwielbiam :D
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie no suknie jesienią to podstawa tak jak i latem zresztą

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kapelusze ale nie na swojej głowie ;) u Ciebie prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega stylizacje i rady, wyglądasz świetnie, naprawdę! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://thethirteenth-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna stylizacja, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestawienie kolorystyczne świetne! A no i urzekł mnie ten kapelusz :D
    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się kapelusik. Ale super stylizacja, kolorystycznie idealna. Jesień jest super 😊 pozdrawiam serdecznie

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. foto z rękawiczkami najlepsze - takie troszkę pod tytułem mam czyste ręce, nic nie ukrywam :) Stylizacja jak najbardziej na propsie, ja bym tylko zrezygnowała z kapelusza bo nie odnajduję się w nich, ale tobie bardzo pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie stylizacja wygląda ale stanowczo nie dla mnie. Za wyróżniająca się a po za tym nie jestem przekonana co do sukienki na jesień. Jestem osobą która szybko marznie i byłoby mi w niej stanowczo za zimno. :)

    https://miedzynamidziewuszkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja,ładny kapelusz 😍 Właśnie zastanawiam się nad kupnem 🤔

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Większe zdjęcia i będzie super :) Ja to mam problem z sukienkami, jakoś się chyba nie lubimy, ale staram się, żeby nie było ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)