2017/10/07

PALETKA MAKEUP REVOLUTION MERMAIDS FOREVER | KREM BB GOLDEN ROSE

Parę miesięcy temu, a dokładniej pod koniec marca, złożyłam moje pierwsze zamówienie na stronie ezebra.pl. Bardzo spodobała mi się paletka cieni MAKEUP REVOLUTION LONDON, której nie widziałam w żadnej sieciówce, natomiast jest w ofercie tej drogerii internetowej. Dodatkowo skusiłam się jeszcze na krem BB od Golden Rose. Jak te dwa kosmetyki sprawdzają się po tak długim czasie testu? Czy są warte uwagi i polecenia? Odpowiedz na te pytania znajdziecie w tym wpisie.

Zacznę może jednak od kwestii samej przesyłki. Zamówienie złożyłam 25 marca, a paczka przyszła już 28 marca, więc czas dostawy jak najbardziej na plus. Kupując kosmetyki przez internet zauważyłam, że bardziej opłaca się wziąć parę rzeczy niż jedną (a wszystko przez koszty dostawy). Na e-zebra.pl miałam również możliwość śledzenia własnej przesyłki. Paczka przyszła dobrze zapakowana, wszystko było w stanie idealnym. Z ręką na sercu mogę polecić tą stronę.


KREM BB GOLDEN ROSE
O MARCE
Firma Golden Rose jest dystrybutorem Erkul Cosmetics i jest obecna na polskim rynku już od 2003 roku. Marka oferuje kosmetyki kolorowe, lakiery do paznokci oraz akcesoria do makijażu. Są one dostępne w ponad 90 krajach na pięciu kontynentach. Jak informuje producent: "Golden Rose od ponad 30 lat pomaga kobietom na całym świecie uzyskać upragniony wygląd, podkreślać naturalne atuty ich urody, zmieniać styl i podążać za trendami."


O PRODUKCIE
Krem BB jest alternatywą dla podkładu. Jest wielofunkcyjny, pielęgnuje skórę, zapewnia jej świeży jak i naturalny wygląd. Zazwyczaj w swoim składzie posiada filtr przeciwsłoneczny, dzięki czemu sprawdza się idealnie na lato. Golden Rose wiele obiecuje konsumentkom, jednak jak się sprawdza naprawdę? 
ZALETY
+ lekka formuła 
+ tuszuje niedoskonałości (jednak pamiętajmy, że jest to krem BB, a one nie są w pełni kryjące, lecz jak na ten produkt jest całkiem dobry)
+ posiada filtr przeciwsłoneczny, SPF 25 (UVA/UVB)
+ może być stosowany samodzielnie lub z kremem nawilżający
+ spory wybór odcieni
+ dość przystępna cena
+ szybko się nie kończy
+ zawiera witaminę E o właściwości przeciwutleniacza

WADY
- trochę zbyt płynna konsystencja (czasem ma skłonności to wylania się z aplikatora w za dużej ilości)
- podkreśla suche skórki
- trwałość (jeśli jednak przypudrujemy twarz będzie trzymać się trochę dłużej)

KOLORY
Posiadam kolor LIGHT 01. Niżej zdjęcie jak prezentuje się na skórze. Obok również inne propozycje od Golden Rose. 
MOJA OPINIA
W swojej kosmetyczce mam bardzo dużo produktów od Golden Rose...
Mimo wad jakie posiada ten kremu BB, używam go codziennie od dobrego pół roku jako zamiennik podkładu, szczególnie ze względu na lekką formułę. Na wyczuwam potrzeby nakładania na siebie tony makijażu (szczególnie bazy), która tylko będzie obciążać moją skórę cery, dlatego ten kosmetyk to dobre rozwiązanie. Najgorszym minusem według mnie jednak jest to iż podkreśla suche skórki, ale z drugiej strony widzę różnicę po nałożeniu go na moje niedoskonałości. Bardziej sprawdzi się jesienią i zimą gdy nie jest gorąco, ze względu na zbyt płynną konsystencje, tak więc nie spełnia swojej roli latem, kiedy to szczególnie się przydaje. Według mnie jak na tą cenę nie jest on najgorszy, jednak nie wiem czy kiedyś jeszcze po niego sięgnę, gdy mi się skończy. Spodziewałam się czegoś więcej. 

CENA 
Na stronie e-zebra.pl nabyłam ten produkt w cenie 24,50 zł, natomiast normalnie na stronie Golden Rose oraz w jej punktach sprzedaży koszt kremu BB wynosi 29,90 zł.

Tu znajdziesz : KREM BB GOLDEN ROSE


PALETKA MAKEUP REVOLUTION LONDON MERMAIDS FOREVER


O MARCE
Makeup Revolution to angielska marka, która zadebiutowała w 2014 roku i tym samym podbiła rynek na świecie. Mają w swojej ofercie ogromny wybór kosmetyków do makijażu wysokiej jakości, po naprawdę przystępnych cenach. Firma ma w swoich propozycjach mnóstwo pojedynczych cieni jak i fantastycznie skomponowanych palet, a także róże, bronzery, rozświetlacze, szminki... W większości palet są umieszczane duże, wygodne lusterka ułatwiające wykonanie makijażu również poza domem.

O PRODUKCIE
Paleta posiada 32 cienie, które są satynowe, perłowe i matowe. Producent przekonuje nas iż świetnie sprawdzi się do użytku codziennego jak i na specjalne okazje. Delikatna konsystencja ma łatwo rozprowadzać się i doskonale przylegać do skóry. Kolory mają trzymać się cały dzień. Jak więc sprawdza się u mnie? 

ZALETY
+ duże lusterko umieszczone w palecie ułatwiające wykonanie makijażu
+ pigmentacja (jasne, matowe cienie jak zwykle troszkę słabsze, jednak reszta jest świetna)
+ trwałość
+ żywe kolory
+ cena
+ możliwość blendowania cieni, jeśli mamy dobre pędzle
+ różne warianty kolorów palet

WADY
Brak

MOJA OPINIA
Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Używam jej zazwyczaj do makijażu na specjalne okazje. Gdybym jednak rano miała czas na zabawę cieniami korzystałabym z niej bardzo często. Dlaczego akurat wybrałam ten wariant kolorystyczny? Uwielbiam kolorowe makijaże, po za tym róż i fiolet idealnie sprawdzą się wiosną, a brąz i czerń jesienią. Cena bardzo dobra jak na taką ilość cieni i ich pigmentacje. Z całego serca polecam. Sama na pewno sięgnę jeszcze po inne produkty od MAKEUP REVOLUTION. 

CENA
Kosz paletki na stronie ezebra.pl wynosił wtedy 29,99 zł. Aktualnie kosztuje ona 33,31zł 31,98zł


34 komentarze:

  1. Uwielbiam ten podkład jeden z lepszych jak dla mnie jako baza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka mnie jakoś nie zachwyciła, chociaż po nazwie myślałam, że będzie to coś super, paletka jak wiele innych, podkład też nie wywarł na mnie wielkiego wrażenia, nawet nie wiem czy sięgnęłabym po niego w sklepie aby wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Golden Rose! Szczególnie lakiery do paznokci! Niestety wcześniej nie miałam możliwości wypróbowania kremu BB; ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat lakierów z Golden Rose jeszcze nigdy nie próbowałam, ale nic straconego. Chętnie je sprawdzę :)

      Usuń
  4. Ja po kremy BB nie sięgam w ogóle. Jeśli chodzi o paletkę, to kompletnie nie moje kolory. Tylko pierwsza połowa mogłaby mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało kiedy się maluję a jeśli już to tylko różowa szminka na usta. Na okoliczności puder i pomadka + troszkę tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ani paletki ani kremu bb

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam zakupy na ezebra ;) paletki świetne ale strasznie dużo odcieni, a ja się aż tyle nie maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, że tez nie byłam do końca zadowolona z BB, bardzo tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka ma prześliczne kolorki. Ładnie utrwaliłaś je na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ta paleta niestety nie urzekła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :) Może inny wariant kolorystyczny bardziej by ci odpowiadał.

      Usuń
  11. Może inny wariant kolorystyczny byłby dla mnie, bo ten niestety zdecydowanie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę paletkę! Ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla przeciętnego faceta to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci tej paletki <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow super. Muszę odwiedzić tą de-drogerię. Super ceny i ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z chęcią wypróbowałabym paletkę cieni! Słyszałam o tej marce wiele dobrego! :) Kolory piękne - aż chce się robić makijaż :)
    https://zszafypannyjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ten kremik bb od GR muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie tu nowości wchodzą, widać interesujesz się tym.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna paleta

    https://hyggelifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem , że to dziwne , bo jestem chłopakiem ale lubię kosmetyki i lubię o nich czytać.
    Osobiście to lubię kosmetyki od Kylie Jenner (KYLIE COSMETICS) i Kim Kardashian (KKW BEAUTY)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się tym interesujesz :) Przynajmniej masz w sobie odrobinę oryginalności. Również podobają mi się kosmetyki od Kylie Jenner, choć ich cena lekko przeraża. Szukam więc zazwyczaj zamienników.

      Usuń
  21. Ta paletka ma prześwietne kolorki! Chyba powinnam ją sobie sprezentować


    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletki Revolution znam i jestem z nich zadowolona, aczkolwiek troszkę mi się osypuje jedna z palet. Kosmetyki Golden Rose kuszą mnie z wszystkich stron. Obecnie mam od nich tylko pomadkę ale jestem z niej bardzo zadowolona i szykuję większe zakupy w Golden Rose, ale głównie pomadek i może cieni. Pozdrawiam
    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wow paletka jest wielka, tyle możliwości...

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kremy BB... są o niebo lepsze niż te wszystkie podkłady, które tylko dają efekt maski :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)