2016/03/24

#2 Przegląd okazji

Miesiąc temu pojawiła się u mnie na blogu nowa seria #Przegląd okazji. Przyjęliście ją bardzo ciepło z czego się ciesze i mam nadzieje, że i również dziś spodoba wam się to co dla was przygotowałam. Jeśli ktoś jeszcze nie widział pierwszego wpisu, ZAPRASZAM TU
Jak pisałam w ostatnio, planowałam zamówić coś ze strony FESSWYBITNIE, aby w kolejnym, dzisiejszym poście powiedzieć wam pokrótce :

- Jak zamawiać na tej stronie i czy warto?
- Jak długo czekałam na przesyłkę? 
- Jak naprawdę wyglądają ubrania i z jakiego materiału są wykonane?


Postanowiłam zamówić T-SHIRT H . Bardzo spodobał mi się jego kolory, czarna z żółtym kontrastowym nadrukiem - a w sieciowych sklepach, np. w centrum handlowym ciężko o taką koszulkę. 
Zamawianie rzeczy na tej stronie ma swoje plusy i minusy:
- Już na samym wstępie brak wyboru opcji płatności i narzucenie z góry "gdy zapłacisz to dopiero wyślemy paczkę" wcale mi się nie podobało.
- Kolejną nie zbyt fajną rzeczą było to, jak musiałam zapłacić przelewem za koszulkę - musiałam wejść na swoje konto w banku i dokonać przelewu na podany adres (brak możliwości bezpośredniego przerzucenie cię na stronę, aby tego dokonać).
+ Zaletą tego wszystkiego było to, że mogłam obserwować dokładnie, kiedy wysłano mi paczkę i gdzie się w danej chwili znajduje, jaki jest status zamówienia.
+ - Koszt wysyłki nie jest ani tani, ani drogi (9 zł) 

Na przesyłkę czekałam bardzo krótko, bo tylko 2 dni (wysłano mi ją 15 marca, a była już u mnie 17), ale zamówienie złożyłam 9 marca z czego dobry tydzień czekałam, aż przygotują ją do wysłania. 


Koszulka jest wykonana bardzo dobrego materiału ( 100% cotton / bawełna). Nadruk wygląda na całkiem dobrze zrobiony, jednak miejscami ma on małe, białe przebarwienia (szczególnie po bokach), lecz zbytnio mi to nie przeszkadza.


Bardzo mnie cieszy to, że do każdego zamówienia jest dołączany prezent - naklejki. 


Podsumowując : 
Składanie zamówienie jest troszkę uciążliwe, trzeba na nie czekać około tydzień. Ubrania są dobrze wykonane i prezentują się również świetnie. Duży plus za dodatkowy prezent do zamówienia. 
Myślę, że warto zamówić coś z tego sklepu, zapewne ja jeszcze kiedyś skorzystam. 


MOJA OCENA - 4,5/5





Polski sklep internetowy z typowymi, modnymi ubraniami, szczególnie młodzieżowymi. Znajdziemy tam wiele koszulek z angielskimi napisami, ale również torby, plecaki, czapki, biżuterie, poduszki i kurtki. Ceny są różne, ale na dzień dzisiejszy (24.03.16.r.) mają tam wielką wyprzedaż. 
Szczerze mówiąc przeglądają sklep nie wiedziałam, co najbardziej mi się spodobało, więc zaprezentuje wam pierwsze co mi wpadło w oko. 

          SC MEOW                         T-shirt SLEEP DANCE                      PLECAK  JEANS   
    11,96zł                                           32,44zł                                            69,93zł    
KLIK                                              KLIK                                              KLIK

W następnym wpisie dowiecie się czy warto zamawiać w tym sklepie i jak są wykonana rzeczy, ponieważ na pewno skuszę się, aby coś zamówić.

W sklepie wszystkie produkty przecenione są oznaczone oraz jest pokazane, o ile procent cena jest obniżona. Brooklyn Boutique
Inne sklepy w których na dzień dzisiejszy (24.03.16.r.) trwają wyprzedaże:
1)Claire's
2)Top Secret 
3)Reserved 
4) Cropp
5) Dresslink


Koszulka - Brooklyn Boutique - 32,44zł KLIK
Spodnie - Yups! -89,99zł KLIK
Czapka - Brooklyn Boutique -11,96zł KLIK
Buty - Sarenza - 415,70zł KLIK
Plecak - Brooklyn Boutique - 69,93zł KLIK
Zegarek - Brooklyn Boutique - 14,97zł KLIK

Coś wam wpadło w oko?

6 komentarzy:

  1. W Fesswybitnie zamawiałam dobre parę lat temu!
    Pierwszy raz widzę, żeby za Adasie tak dużo płacić, ja za moje dałam 259 :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna koszulka! :) zapraszam serdecznie, http://magda-ola.blogspot.com/2016/03/let-us-hurry-to-love-people.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja już wolę do Galerii się wybrać niż o jeden tshirt tyle zachodu robić :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszulka. *.*
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka :)
    Uwielbiam ten sklep !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta czarna koszulka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/2016/03/kwiatowy-zawrot-gowy-czyli-zdala-od.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)