2016/03/20

Easter Decoration


Na dziś przygotowałam dla was parę pomysłów, inspiracji jak ozdobić dom na zbliżające się święta Wielkanocne.
Dziś już mamy Niedzielę Palmową, więc zostało niewiele czasu na przygotowania. Co więc powinno znaleźć się w naszym domu, aby poczuć ten klimat ?


Wielkanoc jest świętem "bardzo kolorowym" i obchodzonym w naszym kraju radośnie, dlatego kolory i wzorki jak na pisankach oddają najbardziej jego charakter.
Kwiaty - żonkile, w wielu domach można zaobserwować stojący wazon z nimi czy przy oknie czy na stole. Bukszpan również jest mile widziany w naszych domach, ponieważ jest on jednym z symboli tego święta.

Nie chowajmy naszej święconej palmy do najwyższej szafki. Postawmy ją w widocznym miejscu. Doda w naszym domu klimatu oraz koloru.

Owieczki, pisanki, kolorowy piasek, baranek czy też kurczaczek, ich nigdy za wiele. W doniczkach, na parapecie. W kuchni czy w salonie. Nie możesz się zdecydować ? Niech będą wszędzie !



Jakie są wasze ulubione dekoracje Wielkanocne? 

2 komentarze:

  1. Suuper!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne dekoracje. Ja nie mam swoich ulubionych raczej.

    Zapraszam do siebie :) Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj http://mojmalykawaleknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)