2016/02/07

#1 Przegląd okazji


Przedstawiam wam moją nową serię na blogu #Przegląd okazji. Seria będzie polegała na moich obserwacjach modowych - szukaniu sklepów internetowych oraz stacjonarnych z ciekawymi ubraniami. W jakich sklepach królują właśnie przeceny? 
Również będzie można zobaczyć stylizacje, które sama będę tworzyć. Myślę, że właśnie tego brakuje na moim blogu. Wpis będzie pojawiał się raz w miesiącu.
Więc zaczynamy :) !



Jeśli lubisz, kolorowe, zabawne ubrania to właśnie sklep dla ciebie.
Znajdziesz tam naprawdę wiele koszulek, bluz ze śmiesznymi napisami, ale również plecaki, kubki, legginsy, case oraz koszulki dla par, przyjaciół czy fanów. Ceny nie są też jakoś wygórowane. Przeglądając sklep wpadło mi w oko szczególnie parę rzeczy.

        JAK WYTRZYMUJESZ                  T-SHIRT H                               ZEGARY FLORA
            39,00zł                                       39,00zł                                             55,00zł
            KLIK                                         KLIK                                                 KLIK
   
W następnym wpisie dowiecie, czy warto zamawiać w tym sklepie i jak są wykonane rzeczy, ponieważ zamierzam coś zamówić. 

Pewna osoba napisała do mnie z prośbą, abym poszukała torebek podobnych do mojej, którą kupiłam niedawno w Sinsay. 


Wiele ciekawych torebek mają w House, ale również znalazłam parę ciekawych na stronie Top Secret.



W sklepie znajdziecie, w pasku górnym, zakładkę "WYPRZEDAŻ" . Większość rzeczy została już wyprzedana, jednak może jeszcze wam coś wpadnie w oko. FESSWYBITNIE

Inne sklepy w których na dzień dzisiejszy (07.02.16.r) trwają wyprzedaże :
2) SheIn
3) Allani
4) House (kupon na 30 zł)
5) Cropp
6) Sinsay


Koszulka - Fesswybitnie - 39,00 zł  KLIK
Spodnie - SheIn - 54,56 zł KLIK
Czapka - Kukiczo - 10,00 zł KLIK
Kurtka - SheIn - 121,88 zł KLIK
Torebka - Top Secret - 119,99 zł KLIK
Trampki - Sarenza - 213, 90 zł KLIK

Coś już wam wpadło w oko ?

5 komentarzy:

  1. Plecak, spodnie i buty moim zdaniem są mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie. Oby wiecej takich postów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawienie wyprzedaży jest bardzo przydatne, szczególnie kiedy trzeba udać się na szybki shopping! Pozdrawiam - nataliatarka

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)