2016/03/26

#Recenzja - Tangle Teezer


Tangle Teezera dostałam niedawno, na urodziny od koleżanki. Na początku nie wiedziałam, że tak się nazywa ta szczotka, a wielokrotnie przeglądałam recenzję już na jej temat. Nie zrobiła też wtedy na mnie wielkiego wrażenia. Jednak po krótkim użytkowaniu jej ...
...mogę powiedzieć, że bardzo się myliłam. Moja wcześniejsza, tradycyjna szczotka do włosów poszła w kąt i zastąpiłam ją właśnie nią. 

Dlaczego jest taka rewelacyjna ? 

Jeśli jesteś wrażliwy na punkcie swoich włosów i za każdym razem, gdy widzisz, na swojej zwykłej szczotce ich kłęby, mając wrażenie, że właśnie połowy się pozbyłaś to ta szczotka sprawi, że nie powyrywa ci więcej włosów oraz zdecydowanie łatwiej nią je rozczeszesz, jedynie może zająć ci to dłuższą chwilkę. 

Dużym plusem szczotki jest jej idealne dopasowanie do ręki. Jest mała, poręczna i zmieści się w każdej torebce. Wykonana jest również bardzo starannie. 
Mam nadzieje, że długo mi posłuży. 
Dostępna jest w różnych kolorach. 



A co wy sądzicie o szczotce Tangle Teezer ? 

7 komentarzy:

  1. Jak na razie nie zaopatrzyłam się tą szczotkę, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Tangle Teezer używam od ponad roku i bardzo cenię sobie owy produkt. Wyrywać włosy, wyrywa, jednak w mniejszym stopniu niż inne szczotki. Bywa, że elektryzuje włosy, a jeśli wierzyć opisowi na opakowaniu - nie powinna. Mimo dobrego wykonania, dziwi mnie jej cena, ponieważ inne produkty do pielęgnacji włosów są równie dobre, a dwa razy tańsze. Ku naszemu szczęściu, staje się ona jeszcze bardziej popularna, przez co dostępna jest w wielu miejscach. Pozdrawiam :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja, chętnie będę tu częściej zaglądać. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą szczotkę! Tylko jej używam teraz do czesania włosów :D
    Świetnie napisana recenzja ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczotkę TT mam już jakieś dwa lata i zdecydowanie mogę ją polecić :D Posiadam rózową xd
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Narazie jeszcze tej szczotki nie mam , ale słyszałam że jest świetna . Kupię ją jak wrócę z Londynu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis,wpadnij do mnie :) https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)