2020/07/30

SINSKIN MUST.HAVE OIL LIP GLOSS


Moją zmorą od zawsze były spierzchnięte usta, szczególnie w okresie jesieni oraz zimy. Masz ten sam problem? Jeśli tak, to świetnie trafiłaś! Dziś przedstawię Ci moją opinię na temat magicznego "błyszczyka" od SINSKIN. Czy warto po niego sięgnąć by zaradzić temu problemowi, z którym zmaga się wiele kobiet?

Kolor posiadany przeze mnie to :
411 PITAYA - SINSKIN MUST.HAVE OIL LIP GLOSS



SINSKIN to polska marka o wysokiej jakości semi-profesjonalnych kosmetyków do makijażu. Oznacz to, że ich kosmetyki są na tyle profesjonalne i trwałe, że mogą z nich korzystać prawdziwi fachowcy, ale na tyle też łatwe w użyciu, że poradzi sobie z nimi każdy z nas. Hasłem maki jest #CREATE NEW RULES, czyli zabawa makijażem, sposób na oryginalne wyrażanie siebie.

MUST.HAVE OIL LIP GLOSS to olejek do ust, który ma za zadanie odżywić oraz nawilżyć powierzchnię ust, nawet tych najbardziej zniszczonych i suchych. Poza tym ma nadać im delikatny połysk oraz kolor. Czy produkt spełnia te zapewnienia producenta?




+ super duży aplikator - ułatwia nakładanie produktu, jest wygodny
+ delikatny kolor i połysk nadaje ustom zdrowego wyglądu
+ zapach (przypomina mi gumę balonową)
+- gęsty i lepki
+ trwały
+ fajnie nawilża usta



- cena


Olejek do ust marki SINSKIN to super produkt, który pomoże Ci ze spierzchniętymi ustami. Nie udało mi się w nim znaleźć ani jednej wady, poza ceną, która by mi przeszkadzała. Dla niektórych może nie być przyjemna gęsta i lepka konsystencja, natomiast dla mnie jest idealna. Testowałam wcześniej już inne olejki do ust (o nich w kolejnej recenzji), niestety tamte po czasie pozostawiały po sobie nieestetyczne, wyschnięte resztki produktu. Ten "błyszczyk" idealny jest na okres jesienno-zimowy. Może po niego sięgniesz i ty?


Na dzień 30.07.20.r.

Koszt olejku w drogerii Rossmann to ok. 60 zł! Niestety nie udało mi się go znaleźć w żadnej drogerii internetowej ani na allegro.pl. Polecam złapać go gdy będzie na promocji.


Tak prezentuję się kolor olejku 411 PITAYA - SINSKIN MUST.HAVE OIL LIP GLOSS.

Zapraszam do testowania.

11 komentarzy:

  1. Fajny produkt ,u mnie na razie numerem jeden jeśli chodzi o usta jest błyszczyk Bell "magma" - bardzo lekka i oleista formuła niesamowicie nawilża usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten problem tylko w okresie zimowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny olejek, być może skuszę się podczas promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja właśnie złapałam go kiedy była promocja na kolorówkę -55% w Rossmannie.

      Usuń
  4. Zdecydowanie dla mnie za drogi gadżet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie byłam w Rossmannie i zawsze staje przy szafie tej marki. Mam ochotę go kupic. Twoją recenzja przekonała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka kosmetyków tej marki - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ma bardzo fajny kolor, taki słodki i młodzieżowy, ciekawe jak wyglądałby na moich ustach, muszę sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co kupić narzeczonej :) Adam W.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda fajnie, ale cena faktycznie troszkę odstrasza, ale zależy co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje że jeszcze będzie promocja,Chętnie zakupię.

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)