2016/04/21

Hello April

Choć już prawie koniec kwietnia, przybywam dziś do was z "kwietniowym wydaniem" serii "Hello".
Ten miesiąc był dla mnie bardzo ciężki, a to wszystko przez egzaminy gimnazjalne, które pisałam przez 3 dni. Sam stres i nerwy, kiedy dowiaduje się, że z dobrej odpowiedzi zmieniłam na złą, ale cóż, już po wszystkim i nie mam co płakać i rozpaczać, bo czasu i tak nie cofnę.



KALENDARZ ŚWIĄT

* - w te dni odbywały się egzaminy gimnazjalne

JAK TO BĘDZIE PO ANGIELSKU ?
W tym roku, w kwietniu nie przypada, żadne oficjalne święto, które obchodzi się "wyjątkowo", całym narodem. Jest za to w kalendarzu ich mnóstwo, prawie każdego dnia. 

Ważnym wydarzeniem w tym miesiącu były za to egzaminy, o których wspomniałam powyżej, ale również odbył się ostatni sprawdzian szóstoklasisty (5 kwietnia), ponieważ został on zlikwidowany.
13 i 10 kwietnia - odbyły się uroczystości związane z Pamięcią o Ofiarach Katynia, ale również upamiętniono Katastrofę Smoleńską, w której zginął m.in Prezydent Polski. 

Słowa nawiązujące do świąt w tym miesiącu (polski - angielski) :
SPRAWDZIAN - TEST
EGZAMIN - EXAM
KATASTROFA - DISASTER
PAMIĘĆ - MEMORY
KALENDARZ - CALENDAR
TANIEC - DANCE
DZIEŃ - DAY
KRAJOBRAZ MIESIĄCA
Wokół nas zrobiło się zielono. Wszędzie pełno pięknych kwiatów i kwitnących drzew. Wreszcie mamy prawdziwą wiosnę. 




Motywem na miesiąc kwiecień są TULIPANY. 
Jak wam miął ten miesiąc?

2 komentarze:

  1. Świetny post! Nigdy takiego nie spotkałam :) Ten obrazek ze świętami jest bardzo przydatny!

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy ;**

    ♥ sugarspiritshop.cupsell.pl ♥

    I przepraszamy za spam

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)