2016/04/24

#Top 5 Marzec i Kwiecień


To już ostatni wpis muzycznego #Top5. Na jej miejscu pojawi się nowa seria, ale o niej dopiero w maju. Moje ulubione piosenki na oba miesiące przedstawiam wam poniżej.



1. will.i.am - Boys & Girls ft. Pia Mia
Uwielbiam prawie każdą twórczość will.i.ama. Myślę, że piosenka jest naprawdę dobra i tylko ją ostatnio ciągle słucham wciskając non stop replay. Bardzo podoba mi się również refren w wykonaniu Pii. Jakby bardziej się w nią wczuć, daje dużo pewności siebie.


2. Galantis - No Money
Nic ująć, nic dodać. Ta piosenka po prostu wprawia mnie w radosny nastrój. Melodia niesie za sobą same pozytywne nastawienie do życia, bynajmniej ja tak ją interpretuje. 


3. Steve Aoki & Felix Jaehn - Can't Go Home ft. Adam Lambert
Piosenka ma w jakiś stopniu swój wyjątkowy klimat, który mnie zahipnotyzował. Szczególnie chodzi mi tu o oryginalną melodię. Adam Lambert tylko wykańcza całość swoim świetnym wokalem.


4. Martin Garrix - 'Now That I've Found You' ft. John & Michel
Wreszcie doczekałam się oficjalnej wersji tej piosenki Martina. Bardzo mi się podoba, jednak myślę, że bez wokalu jest jeszcze o niebo lepsza. Wersja wcześniejsza (sama melodia) nazywa się "ID". 


5. Skrillex & Diplo - Mind ft. Kai
Piosenka jest świetna, oczywiście w moim imprezowym klimacie. Uwielbiam piosenki Skrillexa, a ta piosenka należy do jednaj z moich ulubionych. Często do niej wracam. 

A Wy jaką macie ulubioną piosenkę?

2 komentarze:

  1. Garrix <3

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę posłuchac tych piosenek! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/2016/04/my-skin-care.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)