2016/03/29

Wojowniczka

Odwaga. Nie każdy rozumie definicję tego słowa i nie wie, że wzbudza w każdym wielką siłę. Przezwyciężenie strachu, naszych słabości, wygranie z naszymi lękami. Sprawia ona, że dzięki niej zdobywamy nasze cele, osiągamy marzenia, a aby to zrobić jest nam do tego potrzebna. 
Chcesz coś zyskać?
Musisz być wojowniczką/wojownikiem i walczyć. Gonić za swoimi marzeniami. Nie patrzeć na innych, tylko skupić się na swoich celach. Nie pozwól, aby przez kogoś stracić swój zapał. Trzeba iść ciągle naprzód, pokonując przeszkody, które na pewno napotkamy na drodze. Musimy zawsze sięgać jak najwyżej. Nie rezygnować z tego co chcemy osiągnąć. Do tego potrzeba jest nam siła, odwaga i marzenia. Gdy się potkniemy, wstańmy i chodźmy dalej.
Zawsze wierzmy w nasze możliwości.


"Po prostu walcz" z całych swoich sił. 
"Uśmiechnij się" i idź przed siebie.
"Patrz pod nogi" aby popełnić jak najmniej błędów.
"Nagrodą" jest zdobycie celu i satysfakcja.


Dopiero gdy dotrzemy na sam szczyt, będziemy mogli podziwiać nasz wysiłek, wspominać całą naszą drogę, którą przebyliśmy. 



CYTATY :
"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć." 
"Wytyczony cel jest podstawą wszelkich osiągnięć, zarówno mniejszych, jak i większych. Nawet silny mężczyzna może zostać pokonany przez dziecko, które zdąża do celu."
"Śmiałe marzenia mogą się przekształcić w rzeczywistość."
Napoleon Hill

Człowiek bez marzeń, to człowiek, którego nie obchodzi życie, bo nie ma na nie żadnego planu. Widzi świat w szarych, smutnych barwach. 
Człowiek, który wie czego chce, umie poruszać się po świecie dążąc do celu. Jego życie jest wtedy pełne niespodzianek, co sprawia, że nie jest nudne.
Sesja zrobiona jeszcze w lutym. Zdjęcia wykonała moja przyjaciółka - Natalia.

Macie jakieś cele, które chcecie osiągnąć ? 

5 komentarzy:

  1. Porównując siebie kilka lat temu, a teraz, to jestem o wiele odważniejsza :D

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Odwaga to ważna cecha. Ja dążę do tego, aby dobrze zdać maturę - choć miałam dłuższą przerwę w nauce i walczę o lepsza sylwetkę oraz o rozwijanie swojego bloga :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujący post . Ja mam jeden, najważniejszy cel i mam nadzieję, że uda mi się go osiągnąć, choć czasami tracę wiarę w siebie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy uwierzyć i się nie poddawać ! Wierze w ciebie i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dokladnie, bardzo mądry post ! :)

    marzenia się po to by je spelniać, trzeba wyznaczać sobie cele i do nich dążyć, co chwilę podnosząc sobie poprzeczkę- wymagać od siebie co raz więcej, a nie spoczywać na laurach :)

    świetnie wyglądasz !
    super foty :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)