2016/03/31

Haul zakupowy 3

Dwa dni temu odwiedziłam centrum handlowe. Oczywiście nie obeszło się bez zakupów. Choć miałam plan tylko rozejrzeć się za kurtką i butami, a kupić spódnicę, jak zwykle moje plany się pozmieniały.

Moją pierwszą zdobyczą były buty adidas, które kupiłam w outlecie. Chyba lepszych nie mogłam znaleźć - krój taki jak chciałam, kolor świetny (czarny, biały i jasny róż). Są śliczne i wygodne.



Buty adidas Calshot W - Outlet - ok 100 zł
____________________________________________
Kolejna była kurtka. Nie miałam okazji jej jeszcze ani razu ubrać, ponieważ pogoda niestety nie dopisuje, a za pewnie ciepło nie byłoby mi w niej. Jest za to wygodna, wykonana z naprawdę dobrej skóry i świetnie się prezentuje. 


Kurtka - Sinsay - 139,99 zł
                                      ____________________________________________

Najbardziej zależało mi jednak na spódnicy w kolorze różowego pudru. Przymierzyłam chyba z 10 spódniczek, jednak żadna z nich ani nie była w tym kolorze, ani nie wyglądała dobrze, więc w ostatnim sklepie znalazłam tą sukienkę w kolorze brudnego różu. Co prawda nie jest to, czego oczekiwałam jednak lepsze niż nic (bo w sobotę mam występy). 

Sukienka - House - 29,99 zł
____________________________________________
Tak prezentują się ubranka. Na tych zdjęciach też lepiej widać, jaki kolor ma sukienka w rzeczywistości.

Co wam się podoba najbardziej? 

8 komentarzy:

  1. W sumie spodobała mi się tylko kurtka... Ale ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka. Pasuje do kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie spodobało się rzeczy niespodobały ponieważ to totalnie nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też tak zawsze jest, że idę po cos konkretnego, a zawsze wracam z czymś zupelnie innym, co rzucilo mi się w oczy i podbilo serducho :) hehe
    bucisze i ramonka super Ci się trafily- świetny gust, sama dumnie bym nosiła :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze sa buty. Zapraszam również do siebie na anty-haul zakupowy.


    http://moj-kosmoss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze sa buty. Zapraszam również do siebie na anty-haul zakupowy.


    http://moj-kosmoss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)