2016/03/06

KRYSZTAŁKI KNEIPP | PEELING TUTTI FRUTTI


Dziś przychodzę do was, po mojej krótkiej, tygodniowej nieobecności, z recenzją kosmetyków, które ostatnio nabyłam oraz przetestowałam. Czy są warte kupienia?



1) PEELING DO CIAŁA Tutti Frutti -  jeżyna & malina, Farmona

Jest to mój kolejny kosmetyk z tej firmy.
Tym razem mam dla was do pokazania peeling do ciała w postaci żelu. Ten, w porównaniu do peelingu w formie kremu, jest o "silniejszym działaniu". Jeśli jesteś naprawdę zmęczony i szukasz czegoś co cię zregeneruje, to kosmetyki dla ciebie. Nie daje on w niestety takiego orzeźwienia jak peeling cukrowo - solny, który już recenzowałam. Akurat ja posiadam jego wersje o zapachu jeżyny i maliny, (bardzo słodki zapach) ale są dostępne również: melon i arbuz, wiśnia i porzeczka, kiwi i karambola, i nie tylko. 


2) Kryształki do kąpieli - Prowansalski sny lawendowe, Kneipp.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym niemieckim produktem. Kupując go myślałam, że będzie to zwyczajna sól do kąpieli, tylko w saszetce. Jednak okazało się inaczej. W porównaniu do zwykłej soli w dużym opakowaniu ta okazała się sto razy lepsza. Wielki plus za wyrazisty i mocny zapach, a drugi za mocny, fioletowy kolor wody po dodaniu jej. Również po użyciu jej skóra naprawdę pachnie lawendą. Inne, dostępne wersje: Granat i olejek amarantowy, Czerwony mak i konopie, Melisa.
Saszetka starcza na 2 razy. 

Teraz dodaj ulubiony olejek do kąpieli, te kryształki oraz peeling i masz prawdzie, domowe SPA. 
Wszystkie powyżej wymienione kosmetyki znajdziecie w drogerii Rossmann w cenie od 3-7 złoty.

Jakie są wasze ulubione kosmetyki ?

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi Tutti Frutti, chyba jedne z najlepszych na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryształki do kąpieli zapowiadają się fajnie, lubię takie dodatki do wanny :) Żeli Tutti Frutti jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi tutti frutti :)
    Mam zamiar kupić sobie zielony, bo w biedronce jest promocja tego większego :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te peelingi są bardzo fajne na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)