2016/02/27

# Top 5 Luty


Miesiąc marzec zbliża się już wielkimi krokami, a to oznaczy tylko jedno - czas na muzyczne podsumowanie tego miesiąca. Śledząc różne stacje radiowe, nie mogę powiedzieć, że w tym miesiącu było wiele nowości, które przypadłyby mi do gustu, dlatego wracałam trochę do starszych piosenek, które są na mojej playliście w telefonie.



1. Alan Walker - Faded

W lutym ta piosenka była zdecydowanie moim numer 1. Ma nie tylko świetny teledysk, ale i również tekst mówiący o miłości, zagubieniu oraz szukaniu celu. Melodia tylko dodaje piosence klasy. 


2. Disclosure - You (&) Me (ft. Eliza Doolittle) Flume Remix

Słuchając tego dość spokojnego remixu, można pomarzyć, pomyśleć, zrelaksować się. Idealna chwila dla nas. 


3. Charlotte Devaney - Flip It, ft. Snoop Dogg

Gdy za pierwszym razem usłyszałam tą piosenkę - nie spodobała mi się. Jednak po jakimś czasie przekonałam się do niej i zaczęłam jej słuchać na okrągło. Nic w niej nie ma poruszającego. Jest popowym kiczem wpadającym w ucho, a jednak zdobyła moją sympatię. 



4. Jula - Nieśmiertelni

Ostatnio częściej wracam do tej starej piosenki. Uwielbiam jej tekst. Daje poczucie wartości oraz pewności siebie. 



5.Lil Boosie - Crazy (Brillz (&) Snails Bootleg)
Jeśli masz ochotę potańczyć, oto moja propozycja. Piosenka wcale nie jest jedną z najnowszych, ale kto powiedział, że piosenki z przed roku są gorsze ;)

Jaki jest wasz ulubiony utwór na ten miesiąc?

2 komentarze:

  1. chyba mamy ten sam gust :D:))


    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten miesiąc mam kilka ulubionych utworów - m.in oczywiście Alan Walker - Faded, Justin Bieber - Love yourself i Pawabeats feat Kali, Monika Kazyaka - Anioły x Demony :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)