2016/02/24

Spełniaj postanowienia - Akcja #Oczami Blogera 2016


Zapewne większość z was ma na ten rok swoje postanowienia. Za nami już prawie 3 miesiące, czas tak szybko leci. Kto z was dotrzymał je (lub dotrzyma), a kto machnął na nie ręką? 


Nie sądziłam, że zrealizuje wszystkie te plany, jednak osiągam to co obiecałam sobie. 
Już w tym roku miałam krótką, jednorazową współpracę z Miejskim Ośrodkiem Kultury w Bytomiu, oraz pomogłam w akcji charytatywnej, pisząc o niej. 
Ale to nie koniec moich sukcesów blogowych, ponieważ parę dni temu dostałam pozytywną, dla mnie, odpowiedź w sprawie współpracy z CHOIES. 
Rok zaczęłam pracowicie, pełna motywacji i optymizmu.

Numer 5 na mojej liście postanowień brzmi : "Chciałabym w tym roku zorganizować własną akcję dla blogerów". Możliwe? Jak najbardziej! Trzeba tylko chcieć. 

Oficjalnie zapraszam was do wzięcia udziału w akcji, której jestem organizatorką. 

Współorganizatorkami są : Monika Rodak i Katarzyna Polanowska
Emotikon smile


Akcji ma na celu zbliżenie blogerów oraz pokazanie ich od innej strony.

Na czym ona dokładnie polega ?

Wszyscy blogerzy biorący udział w akcji, umieszczają, tego samego dnia (który, zostanie wybrany dzięki ankiecie), wpis na blogu pod hasłem : #OczamiBlogera‬.
Temat wpisu akcjiBLOGOWANIE A CODZIENNE OBOWIĄZKI, jak znajdujemy czas na wszystko.







Wiele mnie kosztowało czasu oraz wysiłku, aby stworzyć całą akcje i to jest piękne, bo wiem, że sama na to zapracowałam. Mam nadzieje, że dołączycie i razem ze mną stworzycie "rodzinę blogerów". 


Co sądzicie o akcji ?

3 komentarze:

  1. Ja nadal trzymam się swoich postanowień . Czasami jest ciężko, ale nie poddaje się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tym razem nie miałam postawień :) Całkiem ciekawa akcja - jeszcze o czymś takim u siebie nie pisałam. Zastawię się nad nią :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i ciekawa akcja. Niestety jednak sądzę, że jej nie sprostam :) Życzę Ci wytrwałości w postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)