2016/02/17

#Recenzja gry - 2048

Dziś zrecenzuje dla was grę na telefon - 2048

Trochę o grze: 

Idealna gra na zabicie czasu. Prosta, ale też trochę logiczna. Polega na łączeniu tych samych cyfr razem (np. 2+2 = 4+4 = 8+8=...), co powoduje ich sumowanie. Celem gry jest osiągnięci cyfry 2048 na jednym z kafelków. Gra nie irytuje, gdy za pierwszym razem nie zakończy się sukcesem.

Moja recenzja:

Zainstalowałam ją już bardzo dawno (do tej pory niestety nie udało mi się jeszcze wygrać). Na początku bardzo mnie wciągnęła i byłam nią zachwycona, jednak po paru miesiącach po prostu znudziła mi się. Ciągle jest na moim telefonie, więc czasami do niej powracam i próbuję swoich sił od na nowo. Ale polecam spróbować. Moja ocena gry: 7/10 

Zdjęcia z gry: 



Graliście już w 2048?
Co myślicie o grze ?

5 komentarzy:

  1. Grałam w nią bardzo dawno temu :D Całkiem fajna. Teraz gram w 1010! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś grałam, ale przyznam, że szybko mi się znudziła ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja te grę po prostu uwielbiałam swojego czasu! Niestety potem wciągnęłam się trochę za bardzo i kończyło się tak, że potrafiłąm całą lekcję grać pod ławką :D To dla mnie jedna z lepszych gierek na telefon, bo najtrudniej było mi z nią "skończyć". Z resztą dawałam sobie spokój po paru dniach ;) A tutaj chciałam zdobvyć te 2048, a jak to się udało, to potem 4096. NIestety do więcej już się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grałam w to, ale szybko mi się znudziła

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)