2016/02/14

Walentynki czy Dzień Singla?


Walentynki. Ludzie podzielili się na cztery grupy - każda z nich ma inne zdanie na temat tego święta i każdy z nas na pewno do jednaj z nich należy.


1) Jedni uważają to święto za jedno z najważniejszych i nie wyobrażają sobie lepszego momentu na wyznawanie miłości.
2) Drudzy wyznają zasadę - przecież miłość można wyznać każdego dnia, więc tak naprawdę Walentynki obchodzi się codziennie.
3) Trzecia grupa osób obchodzi je skromnie i symbolicznie, wymieniając się drobnymi upominkami, ale nie robią z tego nic nadzwyczajnego
4) Czwartą grupą są single lub osoby, które tego święta nienawidzą. 

Walentynki już dawno nie są obchodzone, tak jak powinno się je spędzać. Jest wykorzystywane również przez sprzedawców - "Nie masz jeszcze prezentu dla swojej drugiej połówki ? Zapraszamy do sklepu XXX. Tylko u nas kupisz cudowny upominek."
Zarabiają na naiwności ludzi. To święto jest, aby spędzić czas z ukochaną osobą, a nie obdarowywać się nie wiadomo jak drogimi prezentami. Wspólne chwile razem są najpiękniejszym podarunkiem.



Dzień Singla. Myślę, że święto zostało stworzone tylko po to, aby pokazać, że bycie singlem wcale nie jest takie złe, a nawet lepsze niż bycie w związku, ale wiele osób odbiera je w inny sposób. "Będę wtedy wypłakiwać się w poduszkę, bo jestem taka samotna i nikt mnie nie chce." Cóż, jeśli chcesz płakać z tego powodu można to robić nie tylko raz do roku :) Zresztą spędzając je w taki sposób pokazujemy swoją słabość lub chcemy być zauważeni. 

A co ja robię w te święta? 
Obchodzę Walentynki i Dzień Singla. Jak co roku dostałam od rodziców walentynkę (poduszkę). Słucham muzyki i wraz z moim misiem jemy czekoladę :) 
Dzień Singla - być może wybiorę się z koleżanką na film do kina - Jak to robią single. I to tyle z mojego świętowania. 

 A co wy sądzicie na temat tych świąt ? 
Jak je obchodzicie? 

4 komentarze:

  1. ja w walentynki jem i oglądam filmy ;) czasami spędzam ten czas również ze znajomymi


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem sama, ale nie twierdzę że nienawidzę tego święta choć nie powiem też że cieszę się z tego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w 3 grupie - wymieniamy się skromnymi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki to nie jedyny dzień w roku, w którym obdarowujemy drugą połówkę upominkami i pokazujemy, jak ją kochamy. Dla mnie ważniejsza jest rocznica, którą obchodzę z chłopakiem. Walentynki powinno obchodzić się codziennie, a osoby samotne przede wszystkim nie powinny użalać się nad sobą - każdy kiedyś znajdzie kogoś, kogo pokocha i to z wzajemnością. Pozdrawiam :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)