2016/01/29

Kulisy wyjazdu do Świeradowa Zdrój


Dziś zapraszam was na KULISY/FOTORELACJE mojego wyjazdu z rodzicami i siostrą do Świeradowa Zdrój. Tu możecie zobaczyć jak je spędziłam - Śnieżne ferie w górach
Co robiłam mniej istotnego w międzyczasie? 

23.01.16.r Było ciężko wstać rano, lecz mi się udało, 
O dziewiątej wyjechaliśmy
I dobrych sześć godziny jechaliśmy
Całą drogę muzyki słuchałam
i Zakręt Śmierci po drodze widziałam

23.01.16.r. - O godzinie 20 brak ludzi na ulicy. Miasto wymarło.

23.01.15.r Późny wieczór. Odpoczywamy po dwugodzinnym czekaniu na jedną pizze. 



24.01.16.r. - Moje ulubione słodkości, na mojej szafce. 

24.01.16.r Wieczór - czas zmyć makijaż. Dobranoc :) 

25.01.16.r. - Nogi mnie bolały, więc zrezygnowałam z jazdy. 

25.01.16.r. - Tak wyglądała ośla łączka w deszczu.

25.01.16.r W Zamku Czocha, koło łazienki królewskiej było wielkie lustro. Nie mogłam nie zrobić sobie w nim zdjęcia. Ale mnie dużo :) 

23,24,25.01.16.r Co wieczór graliśmy w bilarda. Całkiem nieźle mi idzie.


26.01.16.r.Pełna radości byłam 
Lecz szybko ją straciłam
Byłam rozczarowana
Ten wyjazd to była porażka

Zapraszam do komentowania :)

4 komentarze:

  1. Ciekawa fotorelacja . Ja zawsze w gimnazjum po lekcjach grałam w bilarda :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiedzanie jest super! :) Też chętnie bym się gdzieś wybrała, ale niestety nie mam sposobności :) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)