2016/01/31

Haul zakupowy 2

Tak dawno nie było na moim blogu haulu zakupowego, że sama nie pamiętam, co od ostatniego takiego wpisu kupiłam. Jestem zakupoholiczką i w ostatnich miesiącach do mojej szafy przybyło strasznie dużo nowych ubrań. Jeszcze trochę i zamiast kupować ubrania, będę musiała zainwestować w nową szafę. No nic. Wiadomo, teraz we wszystkich sklepach trwają już od dłuższego czasu mega wyprzedaże. Nigdy w życiu jeszcze nie byłam tyle razy w centrum handlowym, w jednym miesiącu, jak właśnie w styczniu. Przeszłam samą siebie. Portfel mam całkowicie pusty, a ja już myślę co chciałabym kupić następnym razem, gdy tam będę. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania moich perełek, które w ostatnim czasie trafiły w moje ręce.



Torebka -  Sinsay - 39,90 zł
Bardzo poręczna, duża, idealna na wyjście, na miasto. Czarna, skórzana ze złotymi elementami. Można nosić ją na dwa sposoby. Posiada dwie przegrody - małą oraz dużą - w której mieści się kieszeń zapinana na zamek.


Kimono, narzutka - Bershka - 59,90 zł
Jest ciepłe i wygodne, ma super wzór oraz jest w moich ulubionych kolorach. Do kompletu z narzutką jest zamszowy, czarny pasek.

Bluzki z długim rękawem - New Yorker - 29,95 zł
Myślę, że każdy w szafie powinien mieć parę jednokolorowych bluzek, więc postanowiłam się w nie zaopatrzyć.

Naszyjnik "Klucz wiolinowy" - C (&) A - 29,90 zł
Srebrny. Zawieszka w kształcie klucza wiolinowego z ośmioma małymi diamencikami. Naszyjnik długi, sięgający do brzucha.
Mam słabość do takiej "muzycznej" biżuterii. To już mój czwarty naszyjnik z kolekcji "Klucze wiolinowe" :)

Naszyjnik tatoo choker z zawieszką pająk - Clarie's - 15 zł
Uwielbiam te naszyjniki. Kolekcja ciągle wzrasta ;)

8 komentarzy:

  1. Naszyjniki i torba są mega , najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo czaiłam się na tę torebkę z sinsay ale koniec końców z niej zrezygnowałam. Myślałam, że będzie świetna na weekendowe wypady za miasto, niestety okazała się zdecydowanie za mała i mało poręczna. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie idealna, zazwyczaj kupuję za duże torebki i potem narzekam, że chodzę z prawie pustą, a ładnie to się nie prezentuje :/
      Każdy ma inne potrzeby, i dla jednego może być dobra, dla drugiego nie :) Akurat w sinsay mają ich sporo, może jeszcze uda ci się coś wyszukać innego ;)

      Usuń
  3. Podoba mi się tylko Kimono :) Reszta rzeczy nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka!
    pisanewoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)