2015/10/16

Uwaga, rozdanie!


Z racji, że jest nas już na blogu prawie 100 obserwatorów oraz wybiło prawie 7000 wyświetleń, mam dla was rozdanie.
Co jest do zgarnięcia? 


Lakier do paznokci firmy WIBO - GARDEN (odcień różu pod łososiowy)


Opaski/gumki do włosów antypoślizgowe (świetnie trzymają włosy)

i...


Co trzeba zrobić, aby wziąć w nim udział i zgarnąć 3 rzeczy ?
To proste :
1.Trzeba być publicznym obserwatorem tego bloga.(1 pkt.)
2.Polubić FanPage Milaa  (1 pkt.)
3. Podać e-mail (na który napiszę, jeśli to właśnie ty wygrasz) 

Dodatkowe punkty można uzyskać :
1. Wstawiając baner na swojego bloga. (2 pkt.)
2. Obserwując mnie na Instagramie lub DDOB (2 pkt.) ( można obserwować mnie na obu) 

PRZYKŁADOWE ZGŁOSZENIE 

1) Obserwuje jako ....(nazwa)
2) Polubiłem FanPage jako... (imię i pierwsza litera nazwiska)
3) E-mail : ...                                                                                         
Osoby wykonujące dodatkowe zadania dopisują :
4) Wstawiłem/wstawiłam baner na bloga ... (link)
5) Obserwuje na Instagramie/DDOB (nazwa obserwującego) 

Zgłoszenie te, piszecie oczywiście w komentarzu pod tym wpisem. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego (16.10.15.r.) do 06.11.15.r do godziny 23:59. 

Instrukcja - jak wstawić powyższy baner?


Życzę powodzenia!
Jeśli w rozdaniu weźmie dość sporo osób zastanowię się nad kolejnym, ale już świątecznym :) 

Wyniki pojawią się 5 dni po zakończeniu rozdania :)
Aby rozdanie się odbyło musi być min. 10 zgłoszeń !

Zwycięzcą jest Sylwia Jamrozik. W przeciągu 2 dni (15-16 listopad) napiszę do ciebie na e-mail. Jeśli osoba wybrana nie odpisze mi w przeciągu 3 dni losowanie zostanie powtórzone. 

13 komentarzy:

  1. Nie wezmę udziału, ale życzę każdemu powodzenia ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obs jako: Antuanette
    Na fb jako: Minimalist lover
    email: anap493@wp.pl

    Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkim powodzenia w rozdaniu! Może wezmę w nim udział, ale kiedy indziej ♥


    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: xtina120
    Lubię na Fb jako: Sylwia Jamrozik
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Aleksandra Nawrocka
    Lubię na fb jako: Aleksandra Nawrocka
    e-mail: miszczek56@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako dorota wysocka
    lubię jako Dorota W
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: paula lub paulapaola
    Fb: Paulina C
    E-mail: tosia145@gmail.com
    Baner: http://by-paolka.blogspot.com
    Ig: bypaolka

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: Randaksela
    email: emulcja@gmail.com
    Lubię na Fb jako: TAK pudełko w piwnicy
    Udostępniam baner na blogu Pudełko w piwnicy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku jak cudownie;) Czekam na maila;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dostałam maila.....przepraszam nie chcę być nachalna, ale już się trochę niepokoję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam wczoraj go wysłać, ale właśnie napisałam i wysłałam :)

      Usuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)