2015/10/23

#Top 5 Październik

Z racji ze zbliża się koniec miesiąca, czas na top listę.

1. Chouchou - Teardrop

Uwielbiam tą piosenkę. Jest w pełni bardzo spokojna i tajemnicza.


2. The Nycer ft. Taleen, Jagwa & Iron Snap - Where You Wanna Go

Ostatnio odkopałam tą piosenkę w mojej playliście na telefonie i jeszcze mi się nie znudziła. Czas na coś klubowego !


3. Sia - Alive 

Bardzo lubię tą piosenkę. Zresztą jak jej większość utworów.


4. MS MR - Hurricane

Lubię tekst tej piosenki. Znalazłam ją prze przypadek i bardzo mi się spodobała. Świetnie można wyrazić emocje.


5. MS MR - Think of You

Kolejna piosenka MS MR znajduje się w mojej playliście. Ma bardzo oryginalny teledysk. 



A co dla was jest piosenką/ piosenkami miesiąca, może któraś z powyższych przypadła wam do gustu ? Piszcie w komentarzach :) 

2 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam tej pierwszej piosenki.Chyba ją dodam do swojej playlisty bo jest świetna! :)
    Zajrzyj do mnie może zainteresuje Cie tematyka motywacji, ćwiczeń i moich przemyśleń. :)

    http://yourtimeaction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)