2015/10/31

Halloween/Dzień Oszczędzania

Z racji, że dziś Halloween, przedstawię wam mój plan na dzisiejszą zabawę! :)
Przepraszam też od razu z góry, że w ciągu tych 2 tygodni wpisy nie pojawiały się regularnie, wszystko spowodowane nauką i prawdopodobnie wpisy będę dodawać, kiedy będę mieć czas.
Oprócz Halloween jest dziś również dzień Oszczędzania, dlatego też o tym wspomnę.

Zacznijmy od Halloween. Postanowiłam więc w tym roku się przebrać wraz z kuzynką (Pozdrawiam Cię Olga) i nie chodzić po cukierki. Po prostu chodzić po ulicy z latarką i w stroju, śmiać się, rozmawiać i jedynie ewentualnie "straszyć dzieci". Moje przebranie nie jest zbyt skomplikowane, ale uważam też, że jest fajne. Dokupiłam tylko opaskę i farbki do twarzy z czego zdziałam cuda improwizacją, którą jednak troszkę wcześniej przemyślałam, lecz nie wypróbowałam.
Zamiast cukierków, paczka słonecznika w ręce i mogę iść przez świat.
W niedzielę pojawią się prawdopodobnie relacje z tego dnia więc bądźcie czujni :)

(Różę wykonałam sama z bibuły)


Przejdę teraz do tej dłuższej części wpisu o Dniu Oszczędzania.

Oszczędzać można na wiele sposobów. Czy warto? Jak najbardziej. Dlaczego? Zaraz wszystko wyjaśnię.

Oszczędzanie :
- wydawać mało pieniędzy, żeby móc część odłożyć na jakiś cel
- nie wykorzystywać czegoś od razu, zachowując część na później
- starać się zużyć czegoś jak najmniej
- racjonalne gospodarowanie zasobami już posiadanymi,
- nie wydawać tam, gdzie nie trzeba i nie przepłacać,
- kupić coś w niższej cenie, jeśli tańszy z produktów ma satysfakcjonującą nas jakość – przede wszystkim nie wydawać na głupoty czyli rzeczy zbędne,
- ciągłe zdobywanie wiedzy, czytanie, szukanie sposobów, umiejętność, która pozwoli w życiu się lepiej ustawić.


Dlaczego warto oszczędzać ?


Dzięki oszczędzaniu możemy wydać zaoszczędzone pieniądze na swoje upragnione rzeczy, które pragniemy posiadać. Nie które z nich są drogie, niektóre tańsze. Warto więc odkładać pieniądze, aby móc potem spełnić marzenia materialne.

Jak możemy oszczędzać ? 

Po przez odkładanie pieniędzy w :
- na koncie bankowym
- w specjalnie przeznaczonym pudełku np. skarbonka
- chowając je w wybranym miejscu w domu

Jak obchodzić Dzień Oszczędzania?

W tym dniu wydawajmy mniej ! Zaoszczędźmy !

4 komentarze:

  1. Fajny post! Bardzo podoba mi się wygląd. Mega cenne rady dotyczące oszczędzania- na pewno wykorzystam XD
    i też kocham śpiewać :*

    http://the-royal-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że dziś jest dzień oszczędzania . Od kilku dni wpadam tylko na posty związane z Halloween, co robi się już nudne ..

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie takie posty są tylko 2 + 1 który dodam w niedziele, ale żeby tak nudno nie było to trochę o dniu świętych też coś będzie :)

      Usuń
  3. Świetny post! Ja także nie wiedziałam że dzisiaj jest dzień oszczędzania. Zapraszam do siebie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)