2015/10/01

#Recenzja - Gumki do włosów Invisibobble

Dziś zrecenzuje dla was gumki do włosów Invisibobble.

Tego nie może ci zabraknąć ! Bardzo popularne ... 
Wyglądają jak kabel od starego telefonu oraz nie wyrywają włosów. Jedna gumka niestety po ok 2-3 tygodniach pęka, jeśli używamy jej codziennie, ale tak jak każda, ze stali niezniszczalna nie jest. Dobrze trzyma związane włosy. Koszt jednaj to ok. 2 złote. Możemy je kupić w różnych kolorach choć najbardziej uniwersalny jest czarny. Dostać je powinniśmy w większości drogerii. Warto je przetestować i przekonać się, że jest to warte zakupienia. Bardzo wam je polecam. 

Moja ocena - 8/10 


Chcę na koniec was z góry przeprosić za tak krótką recenzję oraz za to że nie pojawiła się ona wczoraj. Niestety czas mi nie pozwolił niczego napisać za to wynagrodzę wam to jutrzejszym wpisem w którym zawarta będzie informacja - niespodzianka. Zdradzę wam że jutro rozpoczynam 2 nowe serie na blogu i mam nadzieje, że przypadną wam do gustu.

A JAK TY OCENIASZ GUMKI DO WŁOSÓW INVISIBOBBLE ?

4 komentarze:

  1. Mi sprawdzają się one bardzo dobrze, używam jednej od prawie miesiąca i jedyne co się z nią stało to fakt, że się rozciągnęła, jednak wieczorem podczas kąpieli wrzucam ją do wanny i wraca do w miarę ładnego kształtu :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupilam jedne to mi popekaly po kilku razach. ale raz kupilam taka porzadna, troche drozsza ale z grubszego i trzyma mi juz bardzo bardzo dlugo.
    olabrzeska.pl
    konkurs z nagrodami ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie te gumki sprawdzają się bez zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo słyszalam na temat tych gumek , chętnie je sama przetestuje. :)
    codzienneprzemyslenia95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)