2015/09/26

#Recenzja gry - MovieStarPlanet

Dziś zrecenzuje dla was grę internetową MovieStarPlanet. (tzw. MSP)

Trochę o grze :

Gra przeznaczona dla osób 8-16 lat. Bynajmniej z takim przedziałem wiekowym się spotkałam. Polega na tym, że grasz własną postacią (chłopakiem lub dziewczyną, zazwyczaj tworzymy kogoś podobnego do nas).
Zaczynamy nową grę, wymyślamy jak nazywać się będzie nasza postać, logujemy się oraz tworzymy początkowo jak będzie ona wyglądać. No i gramy. Na początku mamy krótką historyjkę z "poradnikiem" do gry. Co możemy robić w grze? Grać postacią w Quiz, Ubierz się i wiele innych gier w arkadii. Możemy tworzyć artbooki, looks'y, dodawać zdjęcia, chatować z innymi użytkownikami, dodawać inne osoby do znajomych, tworzyć filmy i ubrania za które dostajemy fame do wyższego levelu oraz StarCoins za które możemy kupić ubrania dla naszej MovieStar, rzeczy do pokoju, tła do tworzenia filmu itp. Możemy również mieć swoje zwierzątka, którymi się będziemy zajmować. Gra naprawdę oferuje wiele możliwości.
Niestety również, gra całkowicie nie jest bezpłatna, ponieważ nie wszystkie możliwości są w niej dostępne dla każdego. Istnieje coś takiego jak 'VIP' i żeby nim być i odblokować te możliwości trzeba zapłacić (ceny są różne w zależności od tego, przez ile chcesz być vip'em - tak, jest to na pewnie czas, i jeśli chcesz znów potem być vip'em musisz znów zapłacić).

Moje recenzja:

Bardzo lubię grać w tą grę, a gram już parę dobrych lat i zaliczam ją do tych ulubionych. Ma wiele możliwości, można w niej wyrażać siebie i być gwiazdą MSP. Możemy nauczyć się tam kreatywności, poznać jakiś fajnych ludzi. I chociaż nigdy nie miałam "VIP'A" to gra się bez niego fajnie. Moja ocena gry to 9/10.

LINK DO GRY MOVIESTARPLANET

Parę zdjęć z gry :

4 komentarze:

  1. Co za pech - ja za stara na tą grę,a córka za młoda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nigdy nie podobała ta gra i zawsze myslalam ze jest bez sensu. Dlatego miałam kiedys konto ale usunelam :)
    http://weronikuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, jak w to grałam :') To były czasy XD

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)