2015/09/02

#2 BACK TO SCHOOL - Gadżety które ułatwią ci życie

Witajcie wy moi czytelnicy ! Jak zapowiadałam dziś wpis z serii - Back to School. To już mój drugi taki wpis. Tutaj znajdziecie pierwszy KLIK
Choć już mam dużo na głowie to jednak zawsze będę miała czas aby coś tu napisać.

Na początek sprawa organizacyjna - wpisy będą pojawiać się w każdy WTOREK, CZWARTEK I SOBOTĘ ta informacja będzie umieszczona na w notatce "Informacje".  Jeśli coś się zmieni na pewno was powiadomię. Codziennie niestety nie mogę dodawać wpisów ze względu na brak czasu (a naprawdę w trzeciej gimnazjum nie jest tak łatwo, dziś się o tym przekonałam jak na każdej lekcji nauczyciele mówili o wymaganiach). Nie wspomnę już, że dwa razy w tygodniu mam lekcje do 15:50.
To chyba tyle jeśli chodzi o te sprawy, więc przejdę teraz do wpisu, do którego odnosi się jego tytuł.
______________________________________________________________
Istnieją naprawdę fajne rzeczy do szkoły które ułatwią nam życie.
Dla blogerów i nie tylko przedstawiam ..... KALENDARZ !
Mało oryginalna rzecz i w tych czasach nie do końca używana, no bo po co, jeśli mamy kalendarz w telefonie, a jednak, gdy coś w nim napiszę to i tak potem do niego nie zajrzę lub rozładuje mi się telefon. Nie jest to lekka rzecz, ale naprawdę przydatna. Możemy w nim zapisać daty sprawdzianów, kartkówek, jakie mamy prace domowe, spotkania, zajęcia, plan lekcji, urodziny i nie tylko, a dla blogerów - możemy napisać kiedy dodać wpis na bloga, zapisać jakiś pomysł.


Drugim gadżetem świetnym do szkoły jest - ZMAZYWALNY DŁUGOPIS. Piesze już takim od 6/7 lat, uwielbiam go. Zamiast kreślić w zeszycie możesz zmazać i poprawić. Świetna rzecz i bardzo przydatna.


Trzecia i ostatnia rzecz to - PUDEŁKO Z PRZYRZĄDAMI DO GEOMETRII.  Zamiast szukać na matematyce przyrządów w piórniku, masz pod ręką pudełko wyposażone w linijkę, kątomierz, ekierki, cyrkiel, gumkę i ołówek. I wszystko na wyciągnięcie ręki. Polecam !

To by było na tyle. Kolejny wpis w piątek, a od następnego tygodnia wpisy jak zapowiadałam powyżej.

A jak wam minęło rozpoczęcie roku szkolnego i pierwszy dzień w szkole? 

5 komentarzy:

  1. Po staremu, nawet nie zauważyłam, że jakaś przerwa była :)
    Kalendarz mam i jestem z nim nierozłączna. W pudełeczko geometryczne przydałoby się zakupić *-*
    zapiskizgredka.blogspot.com <---- jak znajdziesz czas to wpadaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz to moja druga "ręka" po telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam kalendarz! Jest cudowny :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na taki kalendarz, ale u mnie w biedronce niestety już zabrakło :/
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)