2015/08/06

Hejterzy, hejterki i hejty

Dzisiejszym tematem wpisu będą...

Hejterzy - czyli ludzie bez celu w życiu

Ostatnio padłam ofiarą hejtera pod moim filmikiem, który wrzuciłam. Film był zrobiony z paru filmików, które pobrałam oraz zmontowałam. Nie miało to być coś strasznie zabawnego. Po prostu sklejka, tego co przyszło mi aktualnie do głowy. Mogło to kogoś rozśmieszyć, albo i nie. Ktoś wziął na poważnie, że miał on na celu rozśmieszenia, aż spadnie z krzesła. No cóż tego nie bierze się na poważnie. Zresztą to była moja pierwsza. Wcześniej robiłam krótkie filmiki tematyczne, jak zwiastuny mojego drugiego bloga. No ale cóż, albo ktoś zazdrości mi, że umiem coś takiego zrobić, albo się na mnie uwziął, strzelił focha i będzie za to mi robić na złość. Mnie nie obchodzi, że to nie ma sensu, bo to sensu miało nie mieć i ja wiedziałam to od samego początku. Jej celem było przedstawienia wam mojej pracy oraz sprawdzenia waszej reakcji. Następnym razem zrobię coś bardziej tematycznego, żeby uniknąć takich sytuacji w których muszę być konsekwentna i niemiła.

Wracając do hejtowania. hejterzy zawsze się boją i dodają komentarze anonimowe. "Taki z ciebie hardkor? To pokaż kim naprawdę jesteś, wtedy pogadamy i może mi się uda rozwiązać twój problem". Najlepiej nie brać tych komentarzy na poważnie. Chcesz dalej hejtować? Hejtuj, ale nic dzięki temu nie zyskasz tylko stracisz.
Przy okazji chcę podziękować temu hejterowi za pomysł na wpis.
Cóż to tyle. I pamiętajcie : zanim coś napiszecie, najpierw pomyślcie, potem dopiero piszcie lub zostawcie to dla siebie.
Cechy hejtera :
- zazdrośni
- brak celu i zajęcia w życiu
- złośnik
- wściekłość daje im radość
- agresywni
- strachliwi

A co jeśli weźmiesz ten komentarz na poważnie? Cóż możesz wpaść w depresje lub jeszcze gorzej ...

Najlepszy sposób na hejty? Zacząć się z nich śmiać lub z osoby, która to napisała.

A ty co myślisz o hejterach i hejtach? ZAPRASZAM DO DYSKUSJI NA TEN TEMAT W KOMENTARZACH :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo mądry i prawdziwy post! Zgadzam się z tobą w 100%!
    Pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie http://spiralaxoxo.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. otoż to! dobrze napisane :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz po części rację, bo tak naprawdę można byłoby nazwać każdego z nas hejterem. Nie raz coś obraziliśmy, nie mając o tym pojęcia. Ale pomysł dobry :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie TUTAJ
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim POST

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejterzy nie potrafią się zainteresować własnym życiem i żyją zyciem innych tak bardzo, że na siłę chcą im przekazać swoje racje, albo i zniszczyć potancjalną ofiarę tylko po to, żeby sami nie czuli się gorsi .

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejterzy to idioci :D

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powtarzaj tyle razy sklejka polski się kłania XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natrafiłam na twój blog przypadkiem... Bardzo mi się podoba twoje podejście do życia! A co do wpisu, pięknie to wszystko ujęłaś... Niektóre osoby strasznie się przejmują hejtami... dowodem jest, była tego moja koleżanka...

    Zapraszam do mnie (też mam post o takiej tematyce):
    http://momentonlyforme.blogspot.com/2017/09/hejt.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)