2015/07/13

Sport i zdrowy tryb życia

Wszystko zaczęło się pod koniec maja. Uświadomiłam wtedy sobie, że wyglądam strasznie (te kompleksy) i bardzo chciałam schudnąć. Oczywiście z tym odchudzaniem to bez przesady, nie chcę być anorektyczką. Zaczęłam od tego, że przestałam pić napoje gazowane (a jestem już uzależniona od kofeiny zawartej w nich), następnie odrzuciłam wszelkiego rodzaju chipsy itp.
Na koniec stworzyłam w Wordzie "Mój regulamin" oraz "Tabele żywnościową" i "Tabelę ćwiczeń". 

Do czego mi to potrzebne? 
Szczególnie do satysfakcji, że coś robię aby osiągnąć swój cel i odnieść sukces. 
Ale nie zawsze udaje mi się zapisać wszystko w tych tabelach lub po prostu o nich zapominam.
Do czego one służą ?

TABELA ŻYWNOŚCI - zapisuję w danym dniu wszystko co zjadłam. Wiem nie jest to proste zadanie, ale dzięki temu działa też to na mnie w doby sposób. Myślę : Nie chce mi się iść szukać kartki i zapisać co zjadłam", więc odkładam jedzenie.

Na tej zasadzie to działa.

TABELA ĆWICZEŃ - zapisuję w danym dniu moją aktywność fizyczną : co ćwiczyłam, ile oraz jeśli nie ćwiczyłam to dlaczego. Jest to dla mnie dużą satysfakcją, ponieważ mogę zobaczyć, ile zrobiłam dla swojej figury, sylwetki w ciągu ostatnich dni, miesięcy.

CO TO JEST "Mój regulamin" ?
Spisałam w punktach to czego nie mogę robić, aby nie zaszkodzić swojej "diecie", oraz co powinnam robić, aby osiągnąć wymarzony cel.

Oprócz tych oto powyższych kart, do których staram się stosować, świetny artykuł odnośnie odchudzania znalazłam w pewnym czasopiśmie młodzieżowym.
Nie chcę wam tutaj przepisywać całego artykułu dlatego wybrałam parę najciekawszych sposobów które znajdziecie na poniższych zdjęciach. 




Poniżej tabele, które przygotowałam dla was do pobrania. 




5 komentarzy:

  1. super pomysł, na pewno z niego skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dooobreee :) A powiedz, czy udało Ci się już coś zrzucić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, sposoby skuteczne, niestety jestem zbyt łakoma, co zrzucę to znów przytyje :/

      Usuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)