2015/07/11

Jaki strój kąpielowy na lato?

Dziś bardzo dziewczęcy temat. Stroje kąpielowe.
Do jakiego sklepu z ubraniami, w galerii handlowej, nie wejdziesz, wisi mnóstwo stroi kąpielowych. Od wyboru do koloru, różne fasony, w śliczne wzory lub jednokolorowe.
Są dwa rodzaje stroi kąpielowych :
  • jednoczęściowe
  • dwuczęściowe
Który wybierasz? 

Jakie stroje mam ja, zobaczycie na poniższych zdjęciach.








 Jednoczęściowy, czarny, w stylu dziewczęcym. Jest to mój ulubiony strój .




 Dwuczęściowy, ciemnoszary - zielononeonowy,
 w stylu dziewczęcym .






              
















Jednoczęściowy, szary z wykończeniami różowymi   
i jasnozielonymi z różowym zamkiem,
w stylu sportowym.

Wszystkie te stroje są naprawdę świetne. Czasami przydaje się także mieć ich kilka w swojej szafie. Naprawdę, jest wielki wybór stroi kąpielowych i każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

W takim razie który z fasonów będzie najodpowiedniejszy dla nas? 

Przede wszystkim to zależy od naszej figury i stylu. Kiedy mamy nieodpowiedni rodzaj możemy czuć się nie komfortowo na plaży np. w stroju dwuczęściowym, bo uważamy, że mamy kompleksy. Ale o tym kiedy indziej. Musimy umieć także dobrze dobierać fason (jeśli nam się podoba, ale źle na nas leży - odpuść i poszukaj czegoś innego).

8 komentarzy:

  1. Dla mnie najodpowiedniejszy jest jednoczęściowy. Najlepiej bardziej sportowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę przekonać się do jednoczęściowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku też nie mogłam, ale stwierdziłam w tym roku że nie mam idealnej figury (niestety kompleksy, ale trzeba to zaakceptować) i po prostu musiałam kupić inny, żeby dobrze się czuć :)

      Usuń
  3. Ja ewidentnie jednoczęściowy :)
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy strój najbardziej mi się podoba!
    obs=obs? Zacznij, a ja się odwdzięczę :)
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje ;) czekam na twoj obs ;)http://angielskalukrecja.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej się czuje w stroju dwu częściowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie siebie w stroju jednoczęściowym. Nie mam cudownej figury, ale wystarczy bikini z wysokim stanem i od razu czuje się lepiej. Warto spróbować bo jest dużo ciekawych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)