2015/07/13

Wakacje nad jeziorem - Długie

Spędziłam ostatnio weekend nad jeziorem w miejscowości Długie (woj. lubuskie). Droga była jak zwykle bardzo krótka, ponieważ od tego miejsca dzieli mnie ok. 30 minut drogi samochodem. Nie mogę jednak powiedzieć, że był to cudny weekend, i że odpoczęłam, bo skłamałabym. Na plaży w sobotę - impreza, a dokładniej taniec hip-hop w rytmie rapu. Nie mogę powiedzieć, że uwielbiam ten rodzaj muzyki (szczególnie w polskim wykonaniu ) no, bo... nie lubię.
Miałam nadzieje, że do godziny 22:00 ucichnie. Pomyliłam się. O godzinie 24 poszłam spać ( byłam w domku w lesie, gdzie byli różni ludzie - młodzi, starzy) ale ja chciałam się tylko wyspać ! To nie, muzyka niesie po całym lecie, ja dostaje nerwicy i gdyby nie to, że jestem w piżamie, poszłabym i rozwaliła całe nagłośnie, które nie daje mi spać. Zasnęłam ok. 4 rano, kiedy wszyscy zbyt już napici padli na łóżka. To była koszmarna noc. Obudziłam się o 9. Jak na mnie - za mało snu. Chodzę jak zombie i przewracam się po ścianach jakbym to ja w nocy balowała.Po śniadaniu spacerek po okolicy, dość przyjemnie było.
Ok. 12:40 - plaża. Z racji, że niestety muszę mieć jeszcze, do środy usztywniony palec, nie mogłam pójść popływać więc siedziałam na kocu i czytałam książkę - Gwiazd Naszych Wina. Włączyli znów tą muzykę klubową na plaży, zdenerwowałam się, bo po prostu po tej nocy mam jej serdecznie dosyć. Ale potem już nie zwracałam na to uwagi, zbytnio wciągnęła mnie książka, którą chce skończyć i nie mogę. Czytam już ją rok. Na półce w domu mam jeszcze takie 2 książki zaczęte, lecz nie skończone, Nienasyceni i Harry Potter cz.2 .( mam jeszcze cz. 3 lecz jej nie zaczęłam). Po plaży poszliśmy na obiad... i zaczął padać deszcz. Szybko po obiedzie spakowaliśmy się i wróciliśmy do domu, gdyż nie było co już robić.




6 komentarzy:

  1. Przyjemne miejsce. Ja marzę o wakacjach w Grecji. Słoneczko, plaże, baseny i opalenizna. ^-^

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne miejsce i łande zdjęcia :) Super post ! http://www.thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne miejsce! Mega zdjęciA! <3
    Zapraszam do mnie!
    notnormalgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miejsce widać, że można naładować baterie i odpocząć. Ja najczęściej wybieram Jezioro Białe domki są tam naprawdę super człowiekowi, aż nie chce się wracać do domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa relacja, której dopełnieniem są piękne zdjęcia. Bardzo klimatyczne miejsce, osobiście uwielbiam wypoczywać nad jeziorami wraz z rodzinką. W tym sezonie planujemy wynająć pokoje 3 osobowe w Powidzu, moja koleżanka była tam w zeszłym roku w pięknym pensjonacie, który mi poleciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze bardzo miło wspominam wakacje nad jeziorem, które spędzałam w dzieciństwie w gronie najbliższych. Choć jestem już dorosła i sama zdołałam założyć już własną rodzinę, to wciąż kontynuuję zaszczepioną we mnie tradycję i każdego lata, w obecności męża i synka odwiedzam Kaszuby. Noclegi nad jeziorem, które rezerwujemy w pewnym sprawdzonym przez nas gospodarstwie, spełniają wszystkie nasze oczekiwania. Wynajmowany przez nas domek posiada aneks kuchenny, łóżeczko dziecięce i krzesełko do karmienia. Na terenie gospodarstwa znajduje się ponadto bezpieczny plac zabaw, za którym przepada mój synek. Cieszę się, że istnieją takie ośrodki dedykowane rodzinom z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)