2015/08/01

#Nazywam się Bloger 2015

Dziś nietypowy wpis. Jest on częścią akcji - #Nazywam się bloger 2015. Już wszystko tłumaczę. Akcja polega na dodaniu 1.08 czyli dzisiaj, wpisu dlaczego kocham blogować, czym to dla mnie jest oraz dlaczego zdecydowałam się pisać. 
Dobra, skoro już wszystko wiecie...to odpowiem na te pytania i pokaże wam dlaczego dzisiaj tu z wami jestem. 
https://www.facebook.com/groups/601596709983235/

Zacznę od początku. Założyłam tego bloga z myślą o tym, że będzie on pełnił funkcje takiego jakby Instagrama. Będę wrzucać tu pierwsze lepsze zdjęcia tego co aktualnie robię z krótkim opisem. Ale ten pomysł nie wypalił. Nastała długa 2 miesięczna cisza po której powróciłam z nową inspiracją i doświadczeniem. Inaczej podeszłam do tego bloga. Wpisy zaczęły nabierać sensu, a ja bardzo się starałam uzyskać jakikolwiek rozgłos w tym świecie zapełnionym wieloma podobnymi blogami. Chciałam bardzo się wyróżnić, dlatego też wpadłam na pomysł z motywem miesiąca. Myślę, że dzięki temu choć troszkę się wyróżnia. Ale to mi nie starczyło. Chciałam pisać jak najlepiej i mieć nieoklepane pomysły na wpisy. Chyba mi się udało. Uważam, że mój blog jest troszkę oryginalny. Piszę wszystko co widzę moimi oczami, jak spostrzegam świat, ale również połączyłam to z moją pasją do mody i kosmetyków. Jestem bardzo zadowolona z swojej pracy i mogę głośno powiedzieć że ten miesiąc był dla mnie pracowity i wspaniały. Pisanie daje mi satysfakcje oraz jest moją odskocznią od rzeczywistości. Tworzę tu spis moich myśli. Kiedyś wrócę tu do niektórych wpisów. Może wtedy akurat wydać mi się to jeszcze bardziej pomocnie niż zdaje mi się to teraz. Bloga traktuje trochę jak pamiętnik, w przyszłości, może nawet piękne wspomnienie. Zależy mi najbardziej aby ludzie czytali te moje słowa, wpisy, "wypociny". Żeby komentarzy, które mnie motywują...żeby było ich jak najwięcej. Kocham blogować najbardziej na świecie, i choć czasami brak mi chęci lub mam zły dzień, bardzo się staram, aby was nie zawieść. 


Zdecydowałam się pisać bloga, ponieważ na początku miał mi on pomóc zaistnieć w świecie muzyki i śpiewu... niestety blog uległ dość sporej modyfikacji. I tak bardzo się cieszę, że tak się stało, a nie inaczej. A tak naprawdę blog mi czasami też pomaga, bo to miejsce w którym mogę pokazać jaka naprawdę jestem.



______________________________________________________________________

W tej kwestii to tyle. Informacje :
1. Dziś 1 sierpnia i jak wiecie wraz z tym zmiana motywu miesiąca  - macie jeszcze czas do 23, aby zagłosować co ma być motywem - Ryba czy Muszelka (motyw zostanie zmieniony 3 sierpnia)
2. Jutro pojawi się kolejny wpis.

4 komentarze:

  1. Masz bardzo ciekawą historię z blogowaniem. Życzę wielu sukcesów!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej akcji jeszcze. Chętni dowiem się więcej :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post i inicjatywa! Moze sama wezme w tym udzial :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)