2015/07/10

#Recenzja gry - ZigZag

Dziś zrecenzuje dla was grę na telefon - ZigZag.

Trochę o grze: 

Gra firmy Ketchapp, darmowa na androida dostępna w Sklepie Play. Polega ona na tym, aby przemierzyć kolorową, toczącą się kulką jak najdłuższą drogę. W grze zbieramy tz. różowe kryształy za które potem możemy kupować i zmieniać kolory kulki, którą gramy. Im dłużej też utrzymamy się na torze tym bardziej będzie skomplikowany oraz co jakiś czas będzie zmieniał kolor co jest dla nas utrudnieniem. Gra nie jest trudna, lecz potrzebna jest do niej cierpliwość. Jeśli chodzi o jej grafikę,jest bardzo prosta. W grze niestety brak muzyki, co bardzo mnie rozczarowało. Czasami pojawiają się także dość wkurzające reklamy.

Moja recenzja: 

Miałam tą grę na telefonie przez miesiąc. Czemu ją usunęłam? Może dlatego, że szybko mi się znudziła i zaczęło mnie irytować każde spadnięcie kulki z toru. Było zbyt mało kulek do kupowania. Kupiłam już wszystkie i tak naprawdę nie miałam po co i do czego zbierać tych "kryształków".  Brak muzyki też mnie troszkę wkurzało. Moja ocena - 3/10. Raczej nie polecałabym nikomu tej gry.

Zdjęcia z gry:






4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś tą grę, również jej nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma innej gry, która tak samo by mnie wkurzała, denerwowała, irytowała i doprowadzała do szaleństwa. TYLKO dla osób o niekończącej się cierpliwości, nerwach ze stali albo lubiących się wkurzać. Nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko post, Obserwuję :)
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)