2015/06/10

Koktajl truskawkowy

Cześć! I co tam u was? Wczorajszy temat truskawek zakończyłam na tym, że uwielbiam koktajl truskawkowy. Postanowiłam więc, że pokażę wam jak go zrobić.

Oto mój sposób jego przygotowania, przepis :

Potrzebne produkty:
1) Truskawki (przynajmniej 1 kg)
2) Cukier (jeśli lubisz słodki koktajl, to zależy od ciebie, ile wsypiesz cukru, czy łyżeczkę, czy dwie)
3) Mleko

Potrzebne rzeczy:
1) Blender
2) 2 miski
3) Szklanka lub kubek

Przepis:
W jednej z misek znajdują się truskawki.


Obieramy je z ogonków. Obrane truskawki wkładamy do drugiej miski. Po wykonaniu czynności przemywamy truskawki wodą.


Ja truskawki przełożyłam później do kolejnej miski, ale wy tego robić nie musicie, jeśli od razu weźmiecie odpowiednią miskę. Blenderem zmiksuj truskawki do uzyskania ich w płynnej konsystencji.

 
Koktajl wlej do kubka lub szklanki.


 Następnie dolej mleka, dodaj cukier jeśli lubisz + ja ułożyłam na wierzch truskawki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)