2020/09/18

#7 Przegląd okazji | BIGORDI


To już siódmy wpis na moim blogu, w którym sprawdzam dla was sklepy internetowe ! 
Tak jak obiecałam ostatnio, dziś o BIGORDI - polskiej marce, która specjalizuje się w torebkach - przyjaciołach każdej kobiety. Przyznaj się! Ty też masz ich ogrom w swojej szafie, ale jednak nadal za mało. 
Uwierz mi, znam to. I powiem Ci...

... tylko nikomu nie mów, zaraz po dostarczeniu pierwszej przesyłki od BIGORDI zamówiłam kolejną "cudowność" do kolekcji. 
Jednak ja dziś się skupię na tej pięknej, żółtej torebeczce - CANDY BAG BANANA.
Jesteście gotowi ? Otwieramy paczkę!




W środku kolejna przeszkoda - pudełko. Widać, że dbają by nic niestało się, żadnej torebce w transporcie i aby każda z nich trafiła bezpiecznie w ręce swojej nowej właścicielki. Za to na pewno duży plus.
Tuż po otwarciu go, ukazuje nam się karteczka z podziękowaniami za zakup. 


Pod nią to, na co tak długo czekaliśmy - nowa torebka. 

Jak wygląda rzecz w rzeczywistości?
Torebka jest niczym wyjęta z obrazka na stronie internetowej. Jest nawet piękniejsza niż na zdjęciach. 
Zapakowana w poręczny woreczek, w którym możemy ją przechowywać, by nie zakurzyła się czy zafarbowała, jeśli trzymamy wszystkich naszych przyjaciół w jednym miejscu. Cieszę się, że marka pomyślała o takim drobnym szczególe. 


Wykonana jest z włoskiej, zamszowej skóry ekologicznej, bardzo miłej w dotyku. W środku - jasna, beżowa podszewka oraz mała, zapinana na zamek, kieszonka.  Jakość wykonania - powalająca! Wszystko starannie, ręcznie szyte! Informuje nas o tym nawet metka, na której możemy przeczytać, kto ją dla nas uszył oraz wykroił. Taka torebka jest na pewno bardzo trwała i posłuży nam bez wątpienia na długie lata.





Możemy nosić ją aż na cztery sposoby : na ramieniu, jak nerkę, przez ramię i trzymając w ręce! W komplecie mamy dwa paski : długi, który możemy regulować, odpinać lub przekładać w aż trzy zaczepy i krótki, odpinany, służy jako rączka do noszenia jej w dłoni.

Przy zamówieniu mamy do wyboru trzy warianty długości paska, aby móc ją do siebie dopasować. Noszenie torebki ma być dla nas wygodne i komfortowe.



Idealna na co dzień, ale też na wyjątkowe wyjścia.

Czy tylko mnie zachwyca ta torebka?


Ile trwała dostawa?
Każda z torebek jest szyta na zamówienie. Realizacja trwa do 16 dni roboczych, o czym informują nas na stronie, dlatego trzeba się uzbroić w cierpliwość. Jak już wcześniej wspomniałam, zamawiałam od BIGORDI dwa razy i ani razu nie czekałam dłużej. Sama już dostawa (paczkomatem) trwała zaledwie 2 dni. 

Możliwa jest też wysyłka poza Unię Europejską.


Jak zamawiać na stronie i czy warto?

Składanie zamówienia
Aby dokonać zakupu możemy zalogować się na stronie lub zrealizować go jako "gość". Po dodaniu produktów do koszyka musimy podać potrzebne dane do wysyłki i oczywiście wybrać sposób dostawy, kuriera lub paczkomat. Płatność jest realizowana przez platformę Przelewy24.pl (z góry). Po złożeniu zamówienia dostaniemy e-mail z potwierdzeniem i przyjęciem do realizacji. Kolejno będziemy dostawali wiadomości informujące nas, na jakim etapie produkcji jest nasza torebka, a na końcu z linkiem do śledzenia jej. 

Fajną funkcją, która jest dostępna dla zalogowanych użytkowników na stronie, jest możliwość podglądania również tam swojego zamówienia, zamiast czytania e-maili. 



Czy warto?
Niedawno zaczęłam zmieniać swoją szafę na lepszą, bardziej jakościową. Sieciówki wypchane po brzegi tandetnymi ubraniami, torebkami i sztuczną biżuterią nie są wcale takie tanie porównując je do bardziej jakościowych produktów. Wolę dołożyć troszkę więcej i mieć trwalsze i lepsze, niż kupić tandetne i zaraz to sprzedać za grosze na vinted, bo się powoli "rozlatuje". Myślę, że warto inwestować  w jakość. Szczególnie taką, jaką daje nam BIGORDI, nasza, Polska marka. Wzorów i kolorów co niemiara. Każdy znajdzie tam torebkę, która będzie odpowiadała preferencją, a co sezon marka zaskakuje nas nową kolekcją. Mimo, że mam już dwie torebki od BIGORDI, to na pewno nie będą to moje ostatnie. 

Koszta
Ceny torebek zaczynają się od 140 zł wzwyż. Moje CANDY BAG (obie) kosztowały mnie 159,00 zł (bez wysyłki). Może nie jest to mało, ale patrząc, że zwykła shopperka z sieciówki, która po 5 miesiącach się rozleci, kosztuje koło 100 zł (miałam kiedyś nawet taką za 160 zł), to różnica wcale nie jest jakaś kolosalna. Jest przepaść między jakością o 100 %, więc wolę zainwestować więcej w to, co wiem, że będzie na dłużej. Uważam, że to cena adekwatna do jakości. 

To, że mówię teraz o tandetności sieciówek nie oznacza, że całkowicie z nich zrezygnuję. Namawiam do szukania ubrań z dobrym składem (a takie też się zdarzają) i łapaniu tych rzeczy na promocjach za grosze, a może i na vinted ? 


Moja ocena
Ten sklep oceniam na 5/5

Moje oczekiwania zostały całkowicie spełnione. Jestem zadowoloną konsumentką i polecam sklep BIGORDI z całego serca.
royalfashion.pl to sklep w szczególności znany z obuwia damskiego w przystępnych cenach. Mówi się, że jest to tańsza wersja sklepu Deezee. Niedawno rozszerzyli swój asortyment również o ubrania czy torebki.
Firma, jak głosi w swoim opisie, ma bardzo "bogaty asortyment, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów". Czy rzeczywiście jest tak, jak piszą? O tym przekonamy się w kolejnym przeglądzie okazji.


1. Bordowe botki na trójkątnym obcasie Lika - Obuwie 39,99 zł
3.Białe damskie tenisówki z czarnymi wstawkami Zuta - Obuwie 44,99 zł



W sklepie royalfashion.pl możemy czasem trafić na promocje i kupić coś za grosze, jednak zobaczmy też w jakich sieciówkach aktualnie są wyprzedaże.
Oto spis sklepów w których na dzień dzisiejszy (18.09.20.r.) królują zniżki:



Sukienka - Medicine - 89,99 zł KLIK
Buty - royalfashion.pl - 49,99 zł KLIK
Kurtka - Reserved - 139,99 zł KLIK
Torebka - Bigordoi - 159,00 zł KLIK

Co sądzicie o tych sklepach i rzeczach? Zamawialiście już coś z ROYALFASHION.PL?
 

12 komentarzy:

  1. Tak opisałaś te torebkę, ze aż poczułam chęć wejścia na stronę tej firmy i obejrzenia. Nie mam jednak nowej torebki w planach budżetowych w tym roku, wiec może lepiej nie wchodzę, żeby czasem nie zrealizować zachcianki. Ale torebka piękna, gratuluje zakupu 👍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się torebki i bordowe botki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale torebka bardzo mi się podoba :) Myślę, że na jesień będzie super, rozjaśni stylizację z ciemnym płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że tak polubiłaś ten sklep, zajrzałam na stronkę i widziałam całkiem fajną torebkę dla siebie. Dzięki za polecenie. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torebka i fajny kolor, super na jesień

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor włosów❗👌😉😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy czytelnik wita! O ile się nie mylę, właścicielką sklepu Bigordi jest Ewa z kanału Kosmetyczny Koktajl. Pamiętam jak zaczynała, super, że poszło to w taką stronę, bo torebki wydają się naprawdę rewelacyjne. Szkoda, że tak rzadko je noszę, bo na pewno bym coś zamówiła, ale może kiedyś...

    Dobrej nocy,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tam nie kupowałem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna torebka :) Świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka, bardzo ładny kolor. Świetny blog, zapraszam też do siebie: https://www.amart.pl/category/garnki-emaliowane Znajdziesz tu piękne rzeczy do kuchni.

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)