2017/11/04

STYL COUNTRY | BRĄZY, BIEL I ZAMSZ

Jednym z ponadczasowych trendów jesienno-zimowych są stylizacje w stylu country. Charakterystycznymi elementami w tych outfitach są przede wszystkim buty (kowbojki, kozaki, botki, sandały, mokasyny), grube paski, torebki z frędzlami, kapelusze, poncza, naszyjniki z rzemyka czy apaszki, które nawiązują do tego motywu. Również country podkreślą bandamki wiązane w włosach, szyi czy nadgarstku i drewniana biżuteria.

Styl wyróżnia się oryginalnością wzorów (odważne elementy zwierzęce, popularna czerwono-czarna kratka, zaczerpnięte ze stylu boho pióra, jeans), kolorów (odcienie brązu, żółtego, pomarańczowego, rudego, czerwonego, czarnego, bieli i zieleni) i materiałów (skóry czy zamszu).
Stylizacja łącząca dwa wzory, kobiecy, ale zarazem lekko kowbojski styl country, jest moją propozycją na listopad.
Główne skrzypce odgrywa tutaj dopasowana zamszowa kurtka i kapelusz w dwóch różnych odcieniach brązu (jaśniejszym i ciemniejszym) nadając nam oryginalności. Biała koszula dodaje szczyptę elegancji oraz prostoty. Zdecydowałam na jeansy z wysokim stanem stawiając przed wszystkim na wygodę. Czarne wysokie botki oraz delikatny, cienki pasek przełamią outfit w damski styl.
WZÓR STYLU KOWBOJSKIEGO COUNTRY
Ten look podkreśli przede wszystkim biała koszula najlepiej z ozdobną falbanką, zamszowy kapelusz, torebka  oraz jeansy typu dzwony. Jest to podstawowe zestawienie, które możemy oczywiście udoskonalać.
WZÓR STYLU KOBIECEGO COUNTRY
Akcenty nadające ten wygląd to na pewno biała koszula, zamszowe dodatki i spodnie lub spódnica z elementami białej koronki. Świetnie sprawdzą się w tej sytuacji również brązowe czy jeansowe sukienki w stylu country.
Jak można zauważyć moja stylizacja jest przepełniona elegancją i minimalizmem, ale nadal utrzymuje charakter coutry. Warto czasem połączyć style i stworzyć coś innego, odświeżyć swój wygląd. Według wyszukanych przeze mnie informacji, jeśli podoba ci się ten trend modowy oznacza to iż jesteś osobą otwartą i towarzyską.
Kapelusz - Szachownica - 15 zł
Krótki  płaszczyk - Szachownica - 50 zł
Koszula - nieznane
Spodnie - New Yorker - 90 zł
Pasek - Reserved - 20 zł
Buty - Sinsay - 100 zł

24 komentarze:

  1. Piękny płaszcz i kapelusz. Uwielbiam taki akcent w stylizacjach, dla mnie to taki element elegancji. Świetnie przedstawiłaś swoją modową propozycję - zdjęcia przyjemnie się ogląda, taka prawdziwa, kolorowa jesień.
    Pozdrawiam!

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz a kapelusz nadaje takiego stylu country jak sama o tym piszesz.
    Osobiście zmieniła bym tylko mały element. Wyjęła bym białą bluzkę ze spodni ;).
    Oczywiście tak jak Ty to pokazałaś też jest super.
    Uwielbiam właśnie jesień za płaszcze.
    Zdjęcia bardzo ładne kolorowe czysto jesienne.
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, stworzyłaś coś naprawdę fajnego ciekawego i pięknego! Gratuluję:)

    Ps. Możesz się uśmiechnąć, bo na pewno tutaj wrócę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo się cieszę, że zostaniesz na dłużej.

      Usuń
  4. płaszczyk/wdzianko i kapelusz totalnie skradły moje serce! cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! Najbardziej podobają mi się ujęcia na schodach pokrytych dywanem liści! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miękko i przytulnie wygląda ten płaszczyk i kapelusz - ślicznie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połączenie kolorków. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia :) Śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kapelusz i płaszczyk. Pięknie wyglądasz.

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że country jest w modzie. Swojego czasu opisywałam na swoim blogu trendy jesień/zima 2017 i jeśli dobrze pamiętam, nie było tam country. W każdym razie stylizacja ciekawa. Zapraszam do siebie. www.bbewitchedd90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie każdy styl jest zawsze modny, jeśli umiemy dobierać ubrania odpowiednio do pory roku, dodawać do nich elementy trendów oraz pokazać swoją oryginalność po przez wygląd :) Całkowite podążanie za tłumem jest czasami nudne :D Warto czerpać różne inspiracje.

      Usuń
  11. Ze stylu country bliskie mi są zamszowe kurtki (choć raczej nie z frendzlami) i kowbojki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, w końcu od odważnych świat należy :D
    mi bardzo podoba się ten zestaw, absolutnie nic bym tu nie zmieniła :D
    super płaszczyk i piękny kolor pomadki- a kaplusz, to taka wisienka na torcie ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, a kapelusz dodaje uroku i elegancji <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i jestem zdania, że Tobie pasuje ona doskonale. W sumie jak na nią patrzę to nic bym w niej nie zmieniała. Zresztą ja także jestem wielką fanką kapeluszy i innych nakryć głowy. Najbardziej na ten moment podobają mi się te od https://www.sterkowski.pl/ i w głównej mierze na nich się opieram. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny styl i akurat w takiej tonacji jaką ja również lubię. Ogólnie swoje kapelusze najczęściej kupuję w https://hatfactory.pl/ gdyż podoba mi się bardzo to jak są wykonane. Muszę przyznać, że od dawna jestem wielką fanką wszelkich rodzajów nakryć głowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie moim zdaniem w naszym kraju fajnie ludzie się ubierają i noszą bardzo ciekawe nakrycia głowy. Ja również po przeczytaniu artykułu http://kobbieciarnia.pl/stylowe-nakrycie-glowy-na-polskich-ulicach/ wiem również jak wygląda kwestia noszenia nakryć głowy na naszych ulicach.

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)