2016/07/04

Pierwsze urodziny bloga


Ostatnio mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny, dlatego dziś chciałam podsumować ten czas, który spędziłam w tym moim małym świecie.
"WCZORAJ" chcę wspomnieć ten cudowny rok na blogu.
"DZIŚ" chcę podziękować wam za wszystko.
"JUTRO" chcę dać nowe życie temu miejscu i nadal być z wami.

WCZORAJ

Najlepiej zacznę od samego początku.
Jest 1. kwietnia 2015 roku. Był to dzień kiedy założyłam tego bloga. Pierwsze "posty" wcale nie należały do najlepszych, dlatego "przestałam tu zaglądać" na dość długi czas.
Wakacje, 5. lipca, niezapomniany dzień kiedy to tutaj pojawia się "pierwszy" wpis, który jest początkiem całej mojej przygody z blogowaniem.
Ja jednak przyjęłam 1. lipca za dzień urodzin mojego bloga, ponieważ tego dnia postanowiłam tu po tych paru miesiącach wrócić i zacząć od nowa.

Oczywiście na początku nie było łatwo, jak u każdego nowego blogera, jednak z czasem zaczęłam odnosić drobne sukcesy. Krótkie współprace, konkursy czy akcje, ale również serie takie jak:

  • #Przegląd okazji, 
  • recenzje kosmetyczne, 
  • sesje, 
  • przemyślenia,
  • haule. 

... i inne

W ciągu roku zmieniłam się wręcz nie do poznania. Przeglądając zdjęcia nie mogę w to sama uwierzyć, że to ja. Fryzura, makijaż, styl i na pewno w jakiejś części charakter.

Zresztą sami zobaczcie jak to wyglądało.










DZIŚ
Chcę wam podziękować z całego serduszka za te :
PRAWIE 30 000 WYŚWIETLEŃ
111 OBSERWATORÓW
537 KOMENTARZY
Nawet nie wiecie, ile sprawia mi to radości. Nigdy nie sądziłam, że aż tyle cyferek wybije na moim blogu.
Dziękuję za to, że ze mną jesteście i mam nadzieje, że będziecie. 
Pamiętajcie! To dzięki wam tutaj jestem.



JUTRO

Zaczynam nowy rozdział tej opowieści. Mam pełno nowych pomysłów oraz celów, które postawiłam sobie pół roku temu, do zrealizowania. Zapewne w najbliższym czasie zaskoczę was wielkimi zmianami. Spokojnie, to ciągle będę ja. Po prostu poznacie mnie na nowo.
Ostatnio zamknęłam pewien etap w życiu i otwieram nowy. To samo będzie z blogiem, bo jak by nie patrzeć jest on częścią mnie. 
Więcej planów nie zdradzę, ponieważ chcę aby zostały one jak na razie słodką tajemnicą i niespodzianką. 
Mam wielką nadzieje, że to co planuje, spodoba wam się jak i mi. 



JESTEM BLOGERKĄ i jestem z tego dumna.

Na koniec chcę wam jeszcze raz podziękować za ten rok. 
I mam nadzieje, że nie ostatni 😸

2 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę wytrwałości i motywacji do pisania. :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)