2016/05/29

PEELING TUTTI FRUTTI | LAKIER Z MISS SPORTY

Ostatnio do mojej kosmetyczki trafiło parę nowych kosmetyków, które testowałam przez ten tydzień, ale również znalazło się kilka, po które sięgnęłam po raz drugi czy piąty. Co więc okazało się kitem, a co hitem? 

1) Peeling do ciała - tuti frutti - Farmona (wiśnia i porzeczka)
Wydawał mi się na naprawdę porządny kosmetyk... Ładne opakowanie, droższy od mojego sprawdzonego peelingu cukrowego, opis na pudełku tak brzmiał zachęcająco. A co w środku ? Breja! Okropny, gorzki zapach - wogóle mi się nie podoba, konsystencja produktu jest za tłusta i zbyt wodnista (aż naklejki same odchodząc od opakowania), a działanie? Cóż, wcale nie rewelacyjne. I kto powiedział, że droższe znaczy lepsze? Więcej tego nie kupię.
2) Lakier do paznokci - Gel Shine - miss sporty 
Różowy, jak wiecie lub nie, to ostatnio mój ulubiony kolor. Nie może więc zabraknąć w mojej kosmetyczce lakieru w tym odcieniu. Ogólnie ta firma ma dobrej jakości kosmetyki i to nie pierwszy mój lakier z miss sporty.

To już sprawdziłam

Rewelacyjna niemiecka sól do kąpieli. Co jestem w Rossmannie, to zawsze opakowanie ląduje w moim koszyku.
Najlepszy korektor jaki do tej pory miałam i używałam. Oczywiście do krycia niedoskonałości :)

Co sądzicie o tych kosmetykach?

5 komentarzy:

  1. Spinki są mega, po kryształki i korektor kiedyś sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingu nie znam ale jak nie ma szału to nie kupię. A lakier chętnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling do ciała wygląda smakowicie ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Tutti Frutti i uważam że ich kosmetyki są świetne, nie miałam pillingu więc się nie wypowiadam , ale zobacz inne produkty tutti frutti i napisz co sądzisz, wybieraj zapachy owoce leśne = boskie . :) lakier świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już w posiadaniu jeden peeling Tutti Frutti o zapachu owoców leśnych tylko w płynie i faktycznie jest on świetny, natomiast ten "w pudełku" powinien mieć ogólnie gęstszą konsystencje - szczególnie do tego się przyczepiłam. Również ten zapach jest jak dla mnie kosmetycznym niewypałem. Do marki nic nie mam, bo mają trochę produktów naprawdę dobrych :)

      Usuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)