2016/05/22

Haul zakupowy 4 | Sesja | Stylizacje


W ciągu dwóch, ostatnich weekendów do mojej szafy przybyła cała góra ubrań. Chyba nigdy w życiu nie kupiłam tak wiele, w ciągu tak krótkiego czasu. Przymierzam koszulki, spodnie, buty, sukienki na bal gimnazjalny... Co jednak wpadło w moje rączki ?



Niebieska koszula - Moodo - 79,99 zł (ale 40 % rabatu)
Już od dłuższego czasu polowałam na nią. Długa, przypominająca męską koszulę i na dodatek w ślicznym niebieskim kolorze idealnie pasuje do krótkich spodenek (dzięki temu wygląda jak sukienka), ale również do jeansów. Klasycznie, ale też elegancko.


Spodnie moro - Soldo -  69,99 zł
Moro to ostatni krzyk mody. Co wchodzę do sklepu tam koszulki, kurtki, spodenki w tym właśnie wzorze. W sumie to się nie dziwię, bo naprawdę fajnie można ułożyć z nimi stylizację.


Spodnie we wzorki (haremki)- Soldo - 29,99 zł
Naprawdę wygodne i świetne na gorące dni. To już moja trzecia para w podobnym kroju. Najlepiej do takich spodni jednokolorowy t-shirt i delikatna biżuteria. Bardzo ładnie to wtedy wygląda.


Koszulka w duże serca - Sinsay - 19,99 zł
Dosłownie, skradła ona moje serce :)

Przygotowałam także dla was dwie stylizacje w moim wykonaniu, z ubrań, które również ostatnio kupiłam. 

 Różowa koszula - Stradivarius - 69,90 zł





Trampki - Soldo -  29,99 zł 
Spódnica - Top Secret - 39,99 zł
Wiatrówka(kurtka) - Stradivarius - 79,90 zł
Koszulka w małe serca - Sinsay -  29,99 zł
Wianek - Clarie's - ok.35 zł

Być może zauważyliście, że ubrania, które kupiłam, są bardzo nie w moim stylu wreszcie odzwierciedlają mój charakter. Jest to mój nowy styl. Pokochałam kolor różowy i błękitny. Nadal jednak lubię czarno-białe koszulki i jeansy. Odstawiam jednak na jakiś czas ubrania w czarnym kolorze.

Dlaczego tak nagle go zmieniłam?

Ostatnio udało mi się uporać ze wszystkim problemami jakie ciążyły nade mną od dobrego pół roku. Po przez czarne ubrania pokazywałam to co czułam, a teraz ? Stałam się radosna i pełna energii. Jasne ubrania powodują jeszcze większy uśmiech na mojej twarzy.
Również zdałam sobie sprawę, że zaczęłam "kopiować innych" (superstary, czarne koszulki, również były glany i te sprawy). Chciałam też stać się kolejnym klonem tumblr girl. Zgubiłam swój oryginalny styl, lecz na szczęście udało mi się go odnaleźć, w ostatniej chwili. 
W życiu czasem też potrzebne są zmiany.

Co sądzicie o stylizacja oraz ubraniach?

10 komentarzy:

  1. Ta moda mi akurat odpowiada, bo uwielbiam moro i kolor khaki ;) Masz bardzo piękne włosy i świetny wianek :D Ja w gimnazjum przechodziłam przez kilka etapów. Na początku byłam emo, później słodką różową dziewczynką, następnie chodziłam w dresach i kompletnie się nie malowałam, a później już "znormalniałam" i zaczęłam ubierać się mniej więcej z wymaganym wyczuciem, jak to na normalną dziewczynę przystało :)

    Pozdrawiam, PGrudzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dość często mam tak, że mówię, że nie mam co na siebie włożyć i idę do sklepu z myślą o jednej, dwóch rzeczach, a wychodzę jednak z kilkoma, dzięki czemu mam podobnie z tym, że kilka ubrań doszło do mojej szafy w weekend. Najbardziej spodobała mi się pierwsza koszula oraz koszulka z sercami. Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula, koszulki i spódniczka najbardziej mi się podobają ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest prześliczna. Pastelowe kolory, wianek, bardzo dziewczęco:D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jeku te haremki sa prze cudne
    osobiscie mam chyba z 5 takich w swojej szafie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio widziałam na koleżance spodnie w moro i muszę przyznać, że wyglądały obłędnie . Do tego stopnia, iż sama na pewno przymierze jeansy w taki wzór! Koszula również wygląda okey i wydaje się być bardzo wygodna, gorzej już jest z wzorzystymi spodniami. Uważam, że nie każdy wygląda w nich korzystnie choć bez wątpienia są o wiele przyjemniejsze w noszeniu niż obcisłe rurki.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://wielopasja.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowy i niebieski są idealne na wiosnę :) także do przodu....

    bioollife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. Piszesz tak kompletnie, wszystko na miejscu, podoba mi się. Koszulka i koszula są bardzo ładne, ale spodnie podbiły moje serce. Moro <3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, fajne rzeczy dorwałaś :) Świetne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)