2016/02/08

Konkurs!


Cześć ! Tydzień temu zapowiadałam, że będę miała dla was Walentynkową niespodziankę !
Co w takim razie kryje się w mojej magicznej kopercie?



Mam dla was podwójne zaproszenie na koncert Natalii Szroeder, 14 lutego w Bytomskim Centrum Kultury. Co zrobić, aby takie zaproszenie otrzymać ? 
Wystarczy :
1) Być publicznym obserwatorem tego bloga.
2) Odpowiedzieć na jedno pytanie, pod tym wpisem, w komentarzu.
3) Wraz z odpowiedzią na pytanie podaj w komentarzu swój adres e-mail.

PYTANIE
Jak chciałbyś/chciałabyś spędzić Walentynki ? 


KONKURS TRWA DO ŚRODY, DO GODZINY 16:00 !
Wyniki tego samego dnia.

POWODZENIA !

KONKURS ZAKOŃCZONY!

WYGRAŁA - Ilona xD

2 komentarze:

  1. Jak chciałabym spędzić Walentynki ? Miałam nadzieje, że chociaż tego roku znajde, tego mojego księcia na białym koniu, ale słyszałam, że koń zdechł- przyjdzie na pieszo, więc zanim dojdzie miną wieeeeki :D .
    Plany były takie, aby oglądać horoory z moim bratem, z moim ogromnym misiem, i kwiatami, które dostane od brata :D
    A jak bym chciała ? Chciałabym pojechać i wreszcie zobaczyć Natalię, posłuchać porozmiawiać, i poprosić o zdjęcie, choć znając mnie popłakałabym się :')
    Chciałabym aby moje walentynki chodź raz były idealne <3
    Pozdrawiam ;*
    Email : ilona.niedbalska.12@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)