2016/01/22

#Top 5 Styczeń


Cześć ! Zbliża się koniec miesiąca co oznacza, że czas na muzyczne podsumowanie stycznia. Początek roku przyniósł wiele nowości, świetnych piosenek. Trudno mi było się tym razem zdecydować jakie utwory zaprezentować, dlatego nagięłam lekko przepisy toplisty i w niektórych przypadkach wybrałam dwie piosenki.

1. Fleur East - Sax 
oraz 
Dawid Podsiadło - W Dobrą Stronę

Jedna angielskiej wykonawczyni, druga polskiego wykonawcy. Piosenki dwóch odmiennych gatunków muzycznych. Jedna energiczna, druga spokojna.
Dlaczego akurat one? Obie mają coś w sobie co mnie porusza. Piosenka "Sax" idealnie oddaje mój nastrój gdy jestem pełna szczęścia, mam ochotę poszaleć przy muzyce, ma świetny kolorowy, wesoły teledysk i lekko humorystyczny tekst, natomiast piosenka Dawida uspokaja, daje do myślenia. Szczególnie niektóre wersy tekstu są takie prawdziwe, co bardzo lubię. 


2. Ellie Goulding – Lost And Found oraz I Do What I Love (niestety w internecie nie została jeszcze opublikowana – można ją znaleźć na najnowszej płycie Ellie – DELIRIUM – wersja Deluxe)

Gdybym mogła wybrałabym więcej piosenek z jej płyty do tej toplisty tj. Devotion, Codes, Don't Need Nobody, które również uwielbiam. Więc niedługo możecie spodziewać się wpisu poświęconego Ellie (mojej ulubionej piosenkarce), lecz dziś o tych dwóch piosenkach. "I Do What Love" (Robię to co kocham) bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i względem poweru w jej melodii jak i jej wykonaniem. Piosenka bardzo się wyróżnia wśród pozostałych utworów i zdecydowanie jest moim ulubionym. "Lost And Found" - ten utwór akurat mnie zaczarował pod względem tekstu. Jest spokojny, idealny na nocne przemyślenia. Dwa przeciwieństwa.

Carly Rae Jepsen - Your Type


Tekst o prawdziwym życiu. Chyba nigdy jeszcze nie słyszałam bardziej poruszającej, angielskiej piosenki. I choć nie przepadam za twórczościami Carly, to jednak wśród jej piosenek znalazł się wyjątek.


4.Willy William - Ego
Piosenka ma swój tajemniczy klimat, tak samo ma zaczarowany teledysk. Melodia ma w sobie coś oryginalnego oraz  kojarzy mi się trochę z piosenką Lindsey Stirling ft. Lzzy Hale - Shatter Me, szczególnie jej początek.


5. Sandra Lyng - Play My Drum 

Co tu wiele mówić. Dobra nuta do tańca, posłuchania.


Jak jest wasza ulubiona piosenka na styczeń?

6 komentarzy:

  1. Wszystkie piosenki są bardzo fajne. Ciekawy post!
    http://glessfashion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę Dawida!

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Post :) Zapraszam Do mnie http://milkafashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam tylko Dawida Podsiadło z Twoich propozycji :)


    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Organizuję konkurs :D za każdą pierwszą, trafną interpretacje(wystarczy jedno zdanie) wstawiam linka do Waszego bloga, obserwuję go i dodaje komentarz.
    Zapraszam: http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)