2016/01/05

Special Entry - Koncert Natalii Szroeder


19.12.15.r (sobota) w Gorzowskiej Galerii Askana odbył się koncert Natalii Szroeder. Miałam okazje zobaczyć ją na żywo oraz zdobyłam jej autograf. Bardzo mile minie zaskoczyła, ponieważ nie sądziłam, że aż tak umie dobrze śpiewać w rzeczywistości. Niby nie jestem jej jakąś wielką fanką jednak ma parę piosenek, które naprawdę lubię.
Postanowiłam więc, prześledzić życie Natalii i stworzyć dla was specjalny wpis na jej temat. Być może tego jeszcze o niej nie wiedziałeś...

Pare faktów

Natalia Szroeder - polska piosenkarka, 165 cm wzrostu, boi się wampirów. Zdobyła dużą sławę dzięki współpracy z Liberem (Marcinem Piotrkowskim). Jej autorytetem jest rodzina. Zdecydowanie woli herbatę od kawy. Słodyczoholiczka. Oprócz śpiewania i pisania tekstów ma też inne pasje. Jedną z nich jest gotowanie. Jej trzecie imię to Irena. Od dzieciństwa uwielbiała śpiewać i występować dla ludzi. W jednym z wywiadów mówi o sobie : "Mam słomiany zapał do wszystkiego".  Tylko czy aby na pewno? Przecież tak wiele osiągnęła ciężko pracując, bo przecież sukcesy nie biorą się z powietrza. A może to tylko kwestia szczęścia w życiu ? 


Tu można na ten temat podyskutować. Z jednej strony, gdyby nie Marcin Piotrkowski, nie wiadomo, czy byśmy dziś słyszeli o niejakiej Natalii Szroeder. Myślę,że dzięki tej współpracy tak naprawdę zyskała najwięcej. Jednak z drugiej strony, to ona starała się o rozgłos, ona pracowała, aby coś osiągnąć. Nikt tego za nią nie zrobił.



Jej pierwsza piosenka "Jane"(napisana przez Marka Kościkiewicza) osiągnęła mały sukces w 2012 roku. Puszczano ją w paru stacjach radiowych, parę razy widziałam w telewizji do niej teledysk. Myślę, że jak na pierwszy swój utwór nie wypadła najgorzej.
Potem w medialnym świecie trochę zaginął o niej słuch, lecz powróciła w 2013 roku, kiedy to utwór Libera, "Nie patrzę w dół" (w którym gościnnie wystąpiła Natalia) miał dość wysokie notowania.
Oprócz tej piosenki, nagrała z nim również utwory takie jak : "Wszystko na raz", "Teraz ty", "Porównania". 


Krótka biografia

Natalia urodziła się 20 sierpnia 1995 roku. Pochodzi ze wsi Parchowo (województwo Pomorskie). Rodzina piosenkarki od zawsze miała muzyczne tradycje. Jej matka (Joanna) występuje w zespole ludowym Modraki, zaś ojciec (Jaromir) był założycielem teatru Dialogus, a troje rodzeństwa gwiazdy tworzy razem zespół Rusland Trio. Oprócz tego brała udział w programach telewizyjnych : "Od przedszkola, do Opola", "Szansa na sukces" oraz "Twoja twarz brzmi znajomo". 

Sądzę, że Natalia jest bardzo pozytywną osobą, która w ciągu tych paru lat kariery naprawdę wiele osiągnęła za co ją podziwiam. Jest bardzo dobrą piosenkarką, spełnia marzenia i ja również w przyszłości bardzo chciałabym to zrobić. 

Zdjęcia z koncertu + filmik :








A wy co sądzicie o Natalii Szroeder? Jesteś jej fanką/fanem ? 

5 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy nigdy wcześniej o niej nie słyszałem. Jednak po próbce występu który zamieściłaś słyszę, że głos ma niezły. Zresztą z publicznością też świetnie nawiązuje kontakt - a to czasem w showbusinesie liczy się bardziej niż sam głos.
    Dawid

    OdpowiedzUsuń
  2. NIgdy nie słyszałam o Natalii ale dzięki Tobie nadrobiłam swoje braki w wiedzy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanem Natki <3
    Już od 2013 roku :)
    Jest cudowna piękny głos <3
    I wiele innych autorytetów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie jestem jej fanką :) Ale za to jej współprace z Liberem były mega :) Ich duet jest super :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia zaczynała już odnosić pierwsze sukcesy wcześniej, choćby pierwszy singiel - Jane. Współpraca z Liberem na pewno wiele jej dała, na samym początku warto mieć takie wsparcie na scenie. Dodatkowo na koncertach od razu mogła zaproponować publiczności same znane piosenki.
    Ale moim zdaniem jeszcze bardziej Liber pomógł pisząc dla Natalii teksty, co robił także przy solowej płycie.

    Sama bardzo lubię Natalię, ma przepiękny głos i niezwykłą osobowość sceniczną. Jej nastawienie do fanów, kontakt w czasie koncertów - coś niebywałego! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)