2016/01/03

Podsumowanie 2015 roku


To teraz cofnijmy się w czasie. Mój blog założyłam 1 kwietnia 2015 roku, jednak tak naprawdę zajmuję się nim od lipca/czerwca (czyli pół roku). Myślę, że w ciągu tego czasu naprawdę wiele zrobiłam i osiągnęłam, i należy to podsumować.
2015 roku to był czas pracy oraz sukcesów na moim blogu.
Dokładnie 31 grudnia zauważyłam, że na blogu wybiło mi już 10 000 wyświetleń. Ale to nie tylko powód do radości. W ciągu tego pół roku udało mi się zgromadzić również 103 obserwatorów oraz 334 komentarzy. Również mam pewną grupkę czytelników, którzy dają mi motywacje do dalszego pisania.

Wraz ze zmianami i rozwojem bloga zmieniałam się ja. I z wyglądu i z charakteru. Dzięki niemu mogę to teraz zobaczyć.
1) Na pewno stałam się bardziej pewna siebie. Teraz umiem zrobić rzeczy, które kiedyś wydawały mi się nie możliwe.
2) Zaczęłam bardziej kierować się zasadami :
Jeśli czegoś pragnę - nie poddaje się, wierzę i walczę do końca,
Nikt nie będzie stawał na drodze do mojego szczęścia,
Słucham rad innych, ale robię to co ja uważam za słuszne nie sugerując się tym co ktoś powiedział. 
3) Myślę, że troszkę dojrzałam emocjonalnie w niektórych sprawach i umiem o nich mówić, bez względu, czy kogoś to rozumiem czy nie.
4) Pod względem wyglądu zmieniałam się etapami :
- zaczęłam się malować i przywiązywać większą uwagę do kosmetyków;
- można powiedzieć, że zaczynałam jako czerwonowłosa dziewczyna, lecz wreszcie odzyskałam naturalny kolor włosów;
- jeśli chodzi o ubrania to również zaczęłam eksperymentować z modą;
- najpierw rozpuszczone włosy, potem mój powrót do "ulepszonej" wersji koka, wreszcie zaszalałam i zrobiłam grzywkę na bok - zabawa w zmiany fryzur.
Ciągle szukam swojego stylu, po części myślę, że go odnalazłam, jednak wiem, że za parę miesięcy znów znudzę się sobie i zapewne wymyślę coś nowego. Zmiany w życiu są zawsze potrzebne -każdemu.



Serie na blogu, które wprowadziłam :
#Top 5 Miesiąca
Hello (miesiąca)
#Recenzje
Opowiadania
Przemyślenia/Lifestyle
Porady
Sesje
Inne (Mały chemik, Zwierzęta, DIY, Wywiady, Dekoracje)

Akcje w których brałam udział :
Liebster Blog Award (nominowana zostałam 2 razy) (LBA1, LBA2)
#Nazywam się Bloger 2015

Postanowienia na nowy roku pracy na blogu :
1) Mam paru naprawdę wspaniałych czytelników i oczywiście bardzo bym chciała powiększyć te grono
2) Na pewno będę kontynuowała serie na blogu, oczywiście z czasem pojawią się również nowe
3) Prawdopodobnie w wakacje tego roku was zaskoczę czymś nieoczekiwanym - pewne plany już mam, czekają tylko na realizacje, która rozpocznie się po testach gimnazjalnych, śledźcie mnie to nie długo dowiecie się więcej
4) Kiedy ogarnę swoje sprawy, będzie tak jak w wakacje - wpisy dodawane bardziej systematycznie
5) Chciałabym w tym roku zrealizować własną akcje dla blogerów (o tym więcej w pod koniec stycznia/lutego)
6) Oczywiście tego nie może w moich postanowieniach zabraknąć - POMYSŁÓW, MOTYWACJI i CHĘCI na nowy rok





DZIĘKUJĘ TYM, KTÓRZY WYTRWALI ZE MNĄ JUŻ TE PÓŁ ROKU I SĄ ZE MNĄ!

Gdyby nie wy, zapewne, już dawno nie byłoby mnie tu .

7 komentarzy:

  1. Piękny wynik, a ja od 1 stycznia startuję ze stronką na FB. Wszystkiego dobrego w 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wpis:*

    zapraszam do mnie:
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajnie to wszystko opisałaś, dobrze powiedziane róbmy to co my uważamy za słuszne ;) pozdrawiam, malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ci urosły włosy! :) Miło popatrzeć na takie wakacyjne zdjęcia, kiedy za oknem -10 stopni. :)
    Pozdrawiam.

    http://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;)
    Życzę jeszcze więcej sukcesów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam że w tak młodym wieku jesteś już tak dobrze zorganizowana i ambitna! Powodzenia i keep going Girl! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)