2015/11/30

#Top 5 Listopad

Koniec listopada, więc to tylko może oznaczać, że to pora na Top 5 Listopada.
Co w tym miesiącu najchętniej słuchałam ?

1.Zara Larsson, MNEK - Never Forget You

Genialny tekst piosenki, wzruszający teledysk. Piosenka mnie zaczarowała :)



2. Madonna - Bitch I'm Madonna ft. Nicki Minaj

Zostanę buntowniczką, nie wypowiem się na temat teledysku (tu jest cenzura) i tekstu, jednak melodia bardzo wpada w ucho i za to lubię tą piosenkę, i za nic innego. 



3.Jain - Come

Wystarczyło, że raz usłyszałam ją w radiu i musiałam odnaleźć tą piosenkę. Teledysk pomysłowy, a piosenka całkiem udana.



4. MNEK x Disclosure - White Noise (XYconstant Remix)

Tutaj coś co uwielbiam, ostatnio u mnie numer 1, jeśli chodzi o remix'y.


5.Adele - Hello

Muszę się przyznać nie byłam wielbicielką tej pani na dole jednak ta piosenka mnie trochę bardziej do niej przekonała, szczególniej jej słowa. 


Przepraszam, że wszystko tak krótko streszczone, lecz ostatnio po prostu brak weny i czasu na pisane. Myślę, jednak. że za dobry tydzień wszystko już będzie dobrze, powystawiają proponowane na semestr i będę mogła wziąć się znów za systematyczne pisanie i dodawanie wpisów. To tyle z mojej strony.

CO JEST WASZYM HITEM NA LISTOPAD? Piszcie w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Umieściłaś na pierwszym miejscu piosenkę którą ja dziś właśnie odkryłam w radio i ciągle ją katuje, jest nieziemska. Taką Larson kocham<3 świetny post!

    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/ obs?

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)