2015/09/22

#Top 5 Wrzesień

Cześć! Zbliża się już koniec września. Zaraz pierwszy miesiąc nauki za nami. Wrzesień tak szybko minął. Jak co miesiąc lista top piosenek, którą zaraz przedstawię. Do końca głosowania na motyw miesiąca - 8 dni. Wczoraj pojawiła się nowa ankieta więc zapraszam do wzięcia w niej udziału.
Przejdźmy już do rzeczy.

1. SELENA GOMEZ - SAME OLD LOVE

Genialna piosenka, świetny tekst z przekazem. Nic tylko słuchać i wciskać replay. Zdecydowanie nuta #1 na wrzesień. 



2. JUSTIN BIEBER - WHAT DO YOU MEAN ?

Ogólnie nic do niego nie mam, nie słucham jego piosenek, bo za bardzo mi nie przypadają do gustu. Ale jest wyjątek i jest nią poniższa "nuta". Bardzo szybko wpada w ucho i dlatego ją tak bardzo polubiłam.

3.GORGON CITY - SAVING MY LIFE FT. ROMANS

W mojej playliście nie może zabraknąć nowości klubowych. Oto jedna z propozycji.


4. AXWELL /\ INGROSSO- SUN IS SHINING

Bardzo podoba mi się teledysk piosenki. Również polecam tą piosenkę. Bardzo rytmiczna dodająca każdemu otuchy.

5. Ellie Goulding - On My Mind

W mojej playliście nie może zabraknąć nowej piosenki Ellie (jednaj z moich ulubionych wokalistek).
Uważam, że piosenka jest genialna tak jak wszystkie :) 


Pytanie : A dla was jaka piosenka jest hitem września?

Na dziś to tyle. Do czwartku. 

4 komentarze:

  1. Piosenka przed ostatnia i ostatnia są moimi ulubionymi z tego zestawienia!
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z reguły nie słucham Justina ale What do you mean skradło mi serce ♥!
    Ja ostatnim czasem słucham unter meiner haut gestört aber gail oraz andreas bourani - auf uns Niby niemieckie ale no uwielbiam <3
    orchixn.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą piosenkę Seleny :) najlepsze top 5!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słucham Justina, ale ten utwór bardzo mj się spodobał . Świetne te piosenki! Dobry wybór.
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)