2015/09/08

DIY, czyli zrób to sam! + LBA

Dziś przygotowałam dla was pierwszy na tym blogu DIY, czyli zrób to sam! Będę się starała od czasu do czasu, wrzucać na bloga taki temat, bo myślę, że to jest bardzo kreatywne i dość ciekawe, wpis który może i was zainspirować.
Postawiła na sam początek, na coś łatwego, ale i oryginalnego.
Malutkie pudełeczko na drobiazgi. Ale zaraz, zaraz, nie takie zwykłe pudełeczko. Jest to pudełeczko które możemy, albo postawić, albo powiesić. Nadal was nie przekonuję? No nic, może zdjęcia was przekonają i opis "Jak to zrobić".


Co będzie potrzebne : 
małe pudełeczko,
ołówek lub długopis
nożyczki
klej
sznurek, wstążka, wstążka z filcu/ materiału (ja tą wykorzystałam)
Materiały - jeśli chodzi o to wykorzystałam wszystko co mam w zasięgu ręki i nadaje się do tego.
- lakiery do paznokci
- kolorowy, samoprzylepny papier
- naklejki
- brokat
- tatuaże na paznokcie
- ozdoby z filcu






Więc wyciągnijcie wszystko co klei się do plastiku i zaczynamy.

Jak to zrobić? :

Weźcie (1) przygotowane pudełko i pierwszy przygotowany materiał (najlepiej aby to był kolorowy papier). Narysujcie (2) i wytnijcie (3) różne wzorki (serduszka, gwiazdki) i przyklejcie na pudełko (4). Bądźcie kreatywni. Możecie też dodać jakieś kolorowe naklejki (5) :) Następnie, jeśli macie tatuaże (6) spróbujcie zrobić je na pudełku. Chyba każdy wie jak to zrobić, ale jednak napiszę - zdejmijcie folię z tatuażu, przyłóżcie do pudełka, namoczcie w wodzie np. wacik, i przyłóżcie do tatuażu(7) . Ale robiąc tatuaż na pudełku przytrzymacie go dłużej, minutę czy dwie. Mi tatuaże nie wyszły najgorzej, ale mogło być też lepiej :) Kiedy już go zrobicie pomalujcie go bezbarwnym lakierem do paznokci(8). Jeśli chcecie, kolorowym lakierem do paznokci możecie zrobić na pudełku wzorki. Potem, jeśli macie, możecie przykleić ozdoby z filcu lub jeszcze coś innego. Na sam koniec - brokat(9).
Odstawić pudełko na jeden dzień aby wszystko dobrze wyschło. Następnego dnia - przymocowanie sznurków. Robimy dwie dziurki tak jak na obrazku(10) i przewlekamy przez nie naszą wstążkę(11). Na końcu, dobrze wiążemy sznurek(12). I gotowe :) Tak wszystko się prezentuje.

1.

2.



 3.

 4.

5.



6.
7.
8.
9.

10.

 11.

 12. (mała rada - lepiej przewlec wstążkę od wewnątrz pudełka, a na zewnątrz zawiązać, czyli odwrotnie jak na obrazku, niestety ja zrobić inaczej nie mogłam)

Tak wygląda moje pudełeczko : 






Na koniec muszę przyznać, że bardzo podoba mi się to pudełko. Zachęcam was do zrobienia podobnego. Może zrobicie je tylko za pomocą lakierów do paznokci, a może będzie całe w brokacie lub cekinach ? Wybór zależy od was, bo poprzez tworzenie wyrażacie siebie :) 

LBA

Dziękuje za nominacje Wiktorii i Weronice z bloga http://wspolnyblog03.blogspot.com/ . To już 2 moja nominacja.
Pytania :
1. Jakie masz zwierzęta?
Mam psa (Baster) i chomika (Frusia).
2. Ulubiony kolor?
Mam 3 ulubione kolory - czarny, biały i fioletowy.
3. Ulubiony youtuber?
 Yoczook 

4. Od kiedy masz bloga?
Bloga założyłam 1 kwietnia 2015 roku, lecz zaczęłam go traktować na poważnie w czerwcu.
5. Jakie masz hobby?
Muzyka, śpiewnie, pisanie piosenek, bloga, pamiętnika, moda, grafika... oj dużo tego
6. W jakim zawodzie chcesz pracować? 
To śmieszne i wszyscy mówią że mi się nie uda ale... piosenkarka.
7. Masz przyjaciela/ przyjaciółkę?
Mam, Natalię i Magdę :)
8. Jak spędziłaś/eś wakacje?
Były szalone... Szczególnie jeden wypad na miasto z Magdą kiedy to "przełamałyśmy strach, z pilniczkiem w ręku, a potem uciekłyśmy". No dobra wszystkie wypady na miasto były świetne :D
9. Ulubiona lekcja w szkole?
Aktualnie chyba nie mam ulubionego przedmiotu bo muzykę miałam tylko w 1 gimnazjum :/
10. Jakie kraje zwiedziłaś/eś do tej pory?
Chorwacja, Czechy, troszkę Niemcy. Czy przejazd przez inne kraje też się liczy i podziwianie widoków z auta? Jeśli tak to jeszcze Austria.
11. Podoba ci się nasz blog?
Powiem z góry ... Tak :D

7 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczne pudełeczko. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze przydałoby mi sie cos takiego skromnego i małego na bibeloty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Super, że młodzi ludzie nie piszą tylko o ciuchach, ale także robią coś kreatywnego. Pozdrawiam z Opola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje! :)
    http://antidotumnarutyne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)