2015/08/21

#Recenzja sklepu internetowego - Yatta.pl

Dziś przychodzę do was z recenzją pewnego sklepu internetowego dla fanów mangi i anime. Jest to dość znany sklep.
Otóż zamówiłam w nim ostatnio torbę z moim ulubionym anime - Shaman King (Król Szamanów). Czekałam na przesyłkę 10 dni roboczych - więc w sumie nie tak długo jeśli przesyłkę wysyłają w ciągu 4-7 dni roboczych (choć obawiałam się, że nie dojdzie i strasznie jej wyczekiwałam).


W ciągu tego czekania trochę naczytałam się recenzji na FanPage strony. Inni uważają, że sklep do  końca NIE realizuje zamówienia, po zapłacie i dają 1 gwiazdkę na 5 możliwych(wygląda to tak, że czekają miesiąc, sklep nie chce zwrócić pieniędzy lub po długim oczekiwaniu dowiadują się, że nie posiadają już czegoś w asortymencie) . Inni z góry dają 5 gwiazdek za szybką dostawę,  bogaty asortyment, promocje i dobrze wykonane rzeczy lub w nienaruszonym stanie.
Sklep jednak ma więcej opinii pozytywnych, ale i nie mało negatywnych.


Bardzo się cieszę, że sklep jednak podaje informacje przy przedmiotach, że kolory mogą się różnić w rzeczywistości od pokazanego na zdjęciach. To prawda, moja torba kolorystycznie się trochę różni, ale nie przeszkadza mi to. Jeśli chodzi o jej wykonanie - wygląda na dość wytrzymałą torbę, ale wszytko się okaże w swoim czasie. W torbie bardzo podoba mi się ten "bajer" - odpinana napa. W każdej chwili mogę wymienić ją na inną - świetna sprawa. Po za tym - pomieści wiele rzeczy.
Oprócz tego - mają bardzo dużo gadżetów z anime i mang, nawet z własną grafiką na co się zapewne niedługo skuszę.
Na stronie fajną sprawą są także wymiana punktów na mangi lub rabaty. A punkty zbiera się po przez kupowanie różnych przedmiotów na stronie. Tylko najpierw trzeba się zarejestrować!

Moja rada jeśli będziesz kiedyś zamawiać coś z tej strony i macie obawy co do kupna - upewnij się, że produkt na pewno jest dostępny w sklepie  :)

Po za tym moja opinia dla tego sklepu to 4,5/5 gwiazdek. Sądzę, że na tyle ten sklep zasługuje :) Oczywiście rozumiem też osoby, które nie się zadowolone z usługi tego sklepu. Ja osobiście go polecam.



A co wy o tym sądzicie?  Zamawiałeś/Zamawiałaś już coś w tym sklepie? Ciekawi mnie wasza opinia. Komentujcie ! :D

6 komentarzy:

  1. Ja osobiście uwielbiam Yatta, nigdy nie miałam problemów z zawartością paczki bądź długim czasem oczekiwania, jestem bardzo zadowolona, chociaż teraz będę miała blisko do sklepu stacjonarnego, więc zapewne zaprzestanę zamawiania przez internet ;)

    historiekrajusniegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie zamawiałam z Yatta .Gadżetów nie kupuję,a mangi mam z mangarden.pl i jestem zadowolona :))

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Yatta ma klientów. Gdzie? We dupie.
    Zamówienie z 29 marca, czas wysyłki od 10 do 20 dni. 2 maja piszę do nich ile jeszcze mam czekać i czy wiedzą że łamią własny regulamin (§ 6, pkt 4) nie wysyłając w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia.
    Odpisują że oczekują na dostawę (w żaden sposób nie raczyli poinformować o tym opóźnieniu co też mają zapisane w regulaminie).
    Rekordowo szybko udało im się wysłać w sześć dni (przy towarze czas dostawy od 0 do 3 dni), typowy czas wynosi ok trzy tygodnie, i należy wtedy świętować że tak szybko im się udało.
    Zdecydowanie odradzam Yattę i polecam korzystać z innych sklepów, np Gildia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ta opinię. Miałam właśnie zamawiac produkty z Yatty ale dzięki twojemu komentarzowi się powstrzymam.

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że zamawiając na jakiejkolwiek stronie zdarzają się takie sytuacje. W moim przypadku oprócz dłuższej wysyłki otrzymałam produkt zgodny z moimi oczekiwaniami, dlatego moja opinia jest raczej pozytywna.

      Usuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)