2015/08/16

#Recenzja gry - The Sims 4 + wywiad



Dziś zrecenzuje dla was grę komputerową - The Sims 4. Przepraszam z góry wszystkich wielkich fanów tej części, ale to moja opinia i nie będę nikomu mydliła oczów, i pisała z góry, że jest cudowna.

Trochę o grze :

The Sims 4 to czwarta część gry z serii The Sims. Polega ona na tworzeniu i kontrolowaniu Simsów.
Gra ma różne opinie. Inni uważają, że jest lepsza od trzeciej części gry, inni, że The Sims 4 jest gorsza (grafika, brak wielu przedmiotów w podstawie, które ma The Sims 3, mało cech, brak palety barw i tworzenia nowych stylów po przez wzory), jeszcze inni uważają wszystkie części za wspaniałe.
Muszę się przyznać : Jest maniaczką, z prawie wszystkimi dodatkami, trzeciej części tej gry, i według mnie The Sims 4 jest nie udaną częścią tej serii.
Wiele razy kłóciłam się z wieloma osobami na ten temat i po prostu każdy ma swoje zdanie, i trzeba je szanować.

Na ten temat mogłabym z siostrą kłócić się godzinami, ale zamiast tego przedstawię wam zalety i wady tej gry.

ZALETY GRY :
Filmik nakręciłam wraz z siostrą - Julią. Według niej, gra jest świetna. ( Z góry przepraszam za  jakość filmiku)


WADY GRY :
Fani The Sims, jak pisałam, czepiają się do wszystkiego. Dla niektórych coś co jest wadą w grze, jest zaletą. Przedstawiam wam (według mnie) wady tej gry :
- przede wszystkim wadą dla mnie jest grafika - jestem osobą, która lubi bajki, gry - rysowane, a nie w unowocześnionej grafice. Mnie zadowoli gorsza grafika, jestem do niej przyzwyczajona
- dużą wadą jest brak wielu przedmiotów w grze (podstawie), które posiadała starsza wersja - według mnie EA w 4 części gry, chce zedrzeć z fanów The Sims, więcej pieniędzy nie dając wielu rzeczy np. aut, aby potem robić więcej dodatków i akcesori do gry. A to całkiem spora sumka - 100 złoty za dodatek.
- brak palety barw, wzorów aby samemu zaprojektować ubranie czy kanapę, tapetę czy podłogę - to jest okropne, że wszystkie rzeczy w trybie budowy, kupowania i tworzenia sima są ograniczone względem wzorów i kolorów. Dla mnie to za mało, aby moje Simsy były moje, oryginalne i niepowtarzalne.
- nie opłaca mi się kupować 4 części gry skoro ma 3 część gry z prawie wszystkimi dodatkami i akcesoriami (nie wiele brakuje mi do całego kompletu). - Jestem przyzwyczajona do tamtej części gry. Gdybym kupiła tą, tamta poszła by do starego pudła w zapomnienie. Nie opłacałoby mi się.

Na sam koniec :
Grałam w The Sims 4 przez 6 godzin ucząc się i próbując rozgryźć tą grę. Jednak się poddałam. Tryb budowy jest strasznie skomplikowany, parcele domów i miejsc publicznych zbyt blisko ułożone siebie, nie wygodny tryb grania Simsem. Według mnie ta gra zasługuje na 4/10 gwiazdek i ani jednej więcej.

Na koniec mam pytanie dla was, ponieważ interesuje mnie wasza opinia na temat tej gry.
CO SĄDZISZ O GRZE THE SIMS 4 ?

Parę zdjęć z gry :





10 komentarzy:

  1. Tak ma dużo wad, ale mimo to lubię w nią grać. Posiadam wszystkie pakiety rozgrywki i gra jest jeszcze ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja! Zostaję jednak przy moich Simsach 3, ponieważ szkoda mi tego, co tam osiągnęłam i wszystkich dokupionych dodatków.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda jest taka, że jak wyszła część trzecia to każdy mówił, że dwójka lepsza itp. itd. teraz tak samo jest z czwórką. nie wiem, nie posiadam akurat tej części i nie miałam okazji w nią zagrać, ale słyszałam, że do bani... pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. aaah kocham simsy <3 Moja najlepsza gra z dzieciństwa :3

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja ;))
    Właśnie zastanawiałam się nad kupnem czwórki, ale narazie jednak zostaję przy trójce :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez pierwszy tydzien kompletnie nie byłam do tej gry przekonana. Dziwna grafika, trudne sterowanie. Żałowałam ze wydałam kasę. Ale teraz po około 4 miesiącach gram w nia cały czas. Sterowanie jest banalne a przez aktualizacje jest strasznie duzo rzeczy. Swietna gra i polecam ja każdemu

    OdpowiedzUsuń
  7. The sims 4 to jedna z lepszych gier!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamietam jak miałem pierwszy komputer i zacząłem grać w simsy :)
    teraz wole gry typu gry escape the room

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)