2015/08/25

Letnia Playlista - #Top10

Na samym wstępne dzisiejszego postu chcę wam podziękować za te 3100 wyświetleń na blogu oraz 130 komentarzy napisanych przez was odkąd istnieje blog. Jesteście niesamowici i naprawdę wam dziękuje :) Wiecie, ile to dla mnie znaczy, kiedy widzę, że jednak ktoś to czyta. Wraz z tym, że wczoraj wybiło mi te 3000 wyświetleń, czas na zmiany na blogu. Za tydzień powinien ukazać się zamówiony przeze mnie nowy design. Mogłabym zrobić sama, ale na pewno musiałabym bardzo dużo czasu na to poświęcić, ciągle jeszcze się uczę, a błędy też popełniam. :)

Zbliża się koniec lata, koniec wakacji. Postanowiłam zebrać dla was wszystkie najlepsze (według mnie) przeboje tego lata w tym wpisie. Czyli #Top10. Jak wiecie, muzyka to całe moje życie, więc postanowiłam, że co miesiąc będą takie wpisy - #Top5. Mam nadzieje, że podoba wam się ten pomysł. Więc przejdźmy teraz do listy.

1. SARSA - NAUCZ MNIE. 
Uwielbiam tą piosenkę. Nawet cały tekst zapisałam w pamiętniku. Bardzo mi pomaga w trudnych chwilach, ma niesamowity tekst, który daje moc.





2.ADAM LAMBERT - ANOTHER LONELY NIGHT 
Bardzo lubię piosenki Adama Lamberta z jego nowego albumu. Ta bardzo przypadła mi do gustu.
A wam ?


3. ZARA LARSSON - LUSH LIFE
Piosenka Zary ma rewelacyjny teledysk, niestety nie mogłam go tu wstawić z braku tej opcji. Ostatnio tylko tej piosenki słuchałam. Troszkę nawet śpiewam do niej ;)

 

4. YEARS & YEARS - SHINE 
Tą piosenkę mogę słuchać godzinami i w ogóle mi się nie nudzi. Polecam !

  

5. RACHEL PLATTEN - FIGHT SONG
Świetny przekaz, można wyrazić w tej piosence bardzo wiele emocji, takie piosenki są najlepsze.

  

6. DAVID GUETTA & SHOWTEK, FEAT. MAGIC! & SONNY WILSON- SUN GOES DOWN
Coś do potańczenia ? Ta piosenka nadaje się do tego idealnie. :) 


7. KENDJI GIRAC - CONMIGO 
Cały lipiec słuchałam tej piosenki. Jest świetna. 


 8. MAJOR LAZER - POWERFUL (FEAT. ELLIE GOULDING & TARRUS RILEY) 
Kolejna piosenka przez którą można wyrazić emocje. No i oczywiście "FEAT. ELLIE GOULDING" jednej z moich ulubionych piosenkarek. Ma cudowny głos.

 

9. SELENA GOMEZ - GOOD FOR YOU
Coś spokojnego? Ta piosenka przypadła mi do gustu :) 


10.  TWENTY ONE PILOTS - STRESSED OUT
Piosenka z fajnym przekazem i melodią. Polecam !


Tak wygląda moja wakacyjna lista 2015 :) 

Jaka piosenka wam najbardziej przypadła do gustu ? 

14 komentarzy:

  1. Sarsa - Naucz mnie ! HIT :) Lush life również bardzo mi się podoba !
    OBSERWUJĘ :)

    http://zwykla-dziewczyna-koniara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 9 przypadła mi do gustu, ponieważ lubie spokojne piosenki :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sarsa wpada w ucho, nawet jak się tego nie chce. Uwielbiam Ellie, a Selena ma piękny głos. ;)
    Świetnie dobrałaś piosenki. Piękny design i trzymam kciuki.

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) większość z tych piosenek bardzo lubię :) obserwuje i liczę na to samo :) w wolnej chwili zapraszam do mnie caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie które z nich są naprawdę fajne ;d
    http://jestemkoszykarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Naucz mnie " też wpadło mi w ucho :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna playlista! Według mnie naprawdę dobre są piosenki o numerach 3 i 9. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój hit wakacji to piosenka "Sparks " śpiewana przez Neon Hitch.
    Gratuluję coraz lepszych wyników bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Piosenki jeszcze nigdy nie słyszałam, ale zaraz jej chętnie posłucham :D

      Usuń
  9. 8 chodzi za mną od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne piosenki bardzo lubię Good For You , wolne ale fajne

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer 1 to Hit tego lata ! ;')

    Zapraszam do mnie : http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2015/08/fall-in-love.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)