2015/08/25

#1 BACK TO SCHOOL

Cześć miśki :) Przychodzie dziś do was z postem #1 Back to School. Przedstawię wam w nim moje rzeczy do szkoły. 


Wiadomo, to już ostatni dzwonek, żeby przygotować się na lekcje. Podręczniki, ćwiczenia, plecaki, torby, zeszyty i długopisy, i pisaki ... mogę wymieniać w nieskończoność - wszystko sprzedawane w prawie każdym markecie w ogromnych ilościach, ale i różnych hurtowniach.
Teraz tylko jeden problem, co wybrać, co się przyda, a co jest zbędne? Czy opłaca nam się jeździć w każde miejsce "bo tam jest coś tańszego niż tu"?
Odpowiadając na drugie pytanie - nie sądzę, że opłaci nam się jechać po coś na drugi koniec miasta, bo gdzieś, coś jest tańszego. Pamiętajmy, że dojazd, czy autobusem, czy samochodem też kosztuje, no chyba, że masz ochotę na długi spacer. Opłaca się większość rzeczy kupić razem, w jednym miejscu. Wiadomo w papierniczym nie kupimy torby :D
Odpowiadając na drugie pytanie - przedstawiam wam moje wyposażenie do szkoły. Na zdjęciach ujęłam większość, niezbędnych przedmiotów.

 Teczki zawsze się przydadzą jak nie na prace w szkole to kartkówki w domu :)

Zamiast plecaka noszę torbę, choć także posiadam plecak :) 

 To tylko jeden z rodzai pisaków, które posiadam.

  W tym roku mam bardzo pojemny piórnik z 4 komorami (2 po obu stronach). W jednej mam ołówki, długopisy, w drugiej mazaki, w trzeciej klej i nożyczki, a w czwartej kredki.

 Bloki od wyboru do koloru, techniczny, techniczny kolorowy, rysunkowy, rysunkowy kolorowy :)

 Oczywiście książki oraz ćwiczenia (na zdjęciu od góry : książka od polskiego, chemii, ćwiczenia od niemieckiego)

 W tym roku przesadziłam z zeszytami. Kupiłam aż 15 zeszytów, a mam mniej przedmiotów do których potrzebuje zeszyt, niektóre będę kontynuować.

Kto nie lubi słodkich naklejek na zeszyty ? Do tej pory ich używam. 

To jest większość moich rzeczy do szkoły. Nie pokazywałam wszystkich, bo zbyt długo by to zajęło. 

A wy już przygotowani do szkoły ?
Jak wam się podoba nowy design bloga ?

9 komentarzy:

  1. Cudna torba, w ubiegłym roku miałam identyczną i świetnie się sprawdzała ;)

    nitraai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, ja dopiero jutro jade po rzeczy ;)
    Śliczna torba! Ja kupuje do szkoły plecak, pomimo tego, że będę miała szafkę, a torbę na weekendy itp c:
    Genialne zeszyty, ja natomiast kupuję sobie zwykłe bez rysunków ani obrazków na okładce c:

    zapraszam! :)

    http://MaalinowaMamba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przybory! :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zeszyt ROCK :) już pakowanie niestety :/
    zapraszam http://littlepeople00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pamiętam jak zawsze się nakręcałam na rozpoczęcie roku - nowe zeszyty,plecaki, torebki :D To były czasy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Bardzo podoba mi się ta toba! U mnie też Back to School! Zapraszam : http://beautifulworld222@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)