2015/07/08

#Recenzja gry - Geometry Dash

Nie wiem czy znacie, czy nie znacie tej gry... Ale moim zdaniem gra Geometry Dash jest świetna. Ogólnie tą grę pokazał mi kolega. Jest ona "trochę" wkurzająca, ale i bardzo wciągająca . Dlaczego ? Gra polega ogólnie na tym, że trzeba skakać kolorowym kwadratem przez przeszkody jakim są np. "kolce". Kiedy gramy pierwszy raz, nawet najprostszy skok może sprawić nam trudność. Ale po jakimś czasie nabiera się do tego wprawy.  W grze istnieją dwa tryby gry: tryb normalny oraz tryb treningu. W tym pierwszym, gdy zginiemy chociaż raz - zaczynamy całą mapę od nowa. Natomiast w trybie treningu, tworzy się zapis, wtedy o wiele łatwiej jest przejść planszę w 100%. W grze mamy też możliwość zmiany wyglądu oraz koloru kwadratu, którym gramy.  Jedną z zalet tej gry jest jej ścieżka dźwiękowa. Na każdej planszy jest ona inna oraz dopasowuje się do tego co aktualnie dzieje się na mapie np. jeśli skaczemy szybko, muzyka przyspiesza lub się zmienia, gdy tło zmienia kolor.

Istnieją także dwie wersje tej gry: darmowa i płatna. Ja niestety grałam tylko w wersje darmową, dlatego nie wiem za bardzo co zawiera wersja płatna, ale można się domyślić, że na pewno więcej poziomów. Wersja płatna tej gry kosztuje, z tego co wiem, w Sklepie Play - 6,56 zł. Oczywiście gra jest na androida.

Parę zdjęć gry :




5 komentarzy:

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)