2015/12/31

Coś się kończy, coś się zaczyna


No i znów nastał ten dzień, ostatni w roku - sylwester. Przygotowania do zabawy trwają w najlepsze. O północy znów będzie przeciążenie linii telefonicznych (składanie życzeń), otwieranie szampana oraz oglądanie pokazów sztucznych ogni.
Dla mnie jednak nie tylko o to chodzi w tym święcie.
Koniec roku to dla mnie koniec pewnego etapu w życiu. Chce zamknąć za sobą wszystkie sprawy, problemy. Chce zapomnieć i zacząć wszystko od nowa. Dla mnie znaczy to naprawdę wiele. Mogłabym to nazwać pewnego rodzaju postanowieniem noworocznym. Oczywiście mam ich wiele, ale myślę, że to jest najważniejsze. Zmiana na lepsze.

Czasami przychodzi taki czas, kiedy uświadamiamy sobie, że coś co było pięknie - kończy się i trzeba iść dalej. Być może niedługo spotka nas coś lepszego. Tak samo jest z nowy rokiem.

Jenak nasuwa mi się tu pewne pytanie.

Czy warto walczyć o to co się skończyło, aby to odzyskać ? 

Z jednaj strony myślę. że tak. Jeśli bardzo tego pragniemy i dawało nam to wielkie szczęście - dlaczego by nie spróbować jeszcze raz? Jednak z drugiej strony, czy warto komplikować to wszystko? Czasami zaczyna też brakować sił i nadziei.

Mój przepis na szczęście? Walczyć do końca sił, a gdy to nie pomoże po prostu iść dalej i nie patrzeć za siebie. Trzeba wierzyć w lepsze jutro i nie martwić się tym, co było. Najwidoczniej tak musiało się stać, aby teraz mogło nas spotkać coś lepszego. Więc potraktujmy nasze upadki jak lekcje życia. 

3 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie taki okres gdzie coś się kończy,a coś zaczyna trwa już od świąt. Wtedy godzę się z kim powinnam, wybaczam komu powinnam i przepraszam każdego. Czasami też po wielu przemyśleniach kończę znajomość, aby w Nowym Roku nie popełnić już błędów z przeszłości.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń oraz samych sukcesów (również w blogowaniu) :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy niż poprzedni i pomoże mi zapomnieć o pewnych bolesnych sprawach i upadkach .
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj wpis !
♥ Bardzo dziękuje za każdy komentarz.
♥ To dla mnie duża motywacja do dalszej pracy.
♥ Przyjmuje uzasadnioną krytykę, komentarze z hejtami są usuwane.
♥ Spodobał ci się wpis? Zostań ze mną na dłużej! Każdy nowy czytelnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)